Onko kukaan käynyt Turkin Sidessä? Suosittelisitko matkaa lapsiperheille?

Avainsanat: turkki side

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2008 - 14:11

Joku on käynyt :)

keskustelu.suomi24.fi/matkai...0019520654

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.06.2008 - 11:05

En suosittele.Turisti joutuu jatkuvasti huijatuksi ja kauppiaat repivät koko ajan vaatteista.Taskuvarkaita on paljon.Valitse jokin muu kohde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2008 - 13:10

varmaan paljolti riippuu tuurista, mitämatkalla sattuu jne.
mä en ole koskaan hinkunut Turkkiin...
mee vaikka mieluummin Bulgariaan, se on paljon Turkkia kesympi paikka, ja hintatasokin on siellä suomalaisille vielä edullinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 14:38

Olen käynyt ja olen edelleen menossa.
Lasten kans Turkissa on helppo liikkua, koska Turkkilaiset ovat lapsirakkaita ja auttavat joka käänteessä.
Erään reissun tein ystävättäreni ja hänen puolivuotiaan lapsensa kanssa, asuimme hotellissa jossa oli kolme kerrosta, eikä hissiä, mutta koskaan meidän ei tarvinnut kantaa rattaita, ei yös, eikä alas, aina joku ystävällinen ihminen valmiina auttamaan ilman pyytämistäkin.
Samoin kaupoissa saimme katsella tuotteita ihan rauhassa kun myyjät lepertelivät lapselle ja viihdyttivät häntä
Ystävällisiä ihmisiä, hyvää ruokaa ja hintatasokaan ei suomea kummempi.
Suosittelen.
(Turkki ei ole ainoa maa jossa olen matkustellut)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 18:10

Kävimme Turkin Sidessä viime syksynä. Ei ihastuttanut. Kauppiaat lepertää(jos lepertelevät) niin kauan kuin ostat, ja kotimatkalla viimeistään ostokset hajoaa. Vatsataudin saa kaupanpäälle. Huijaamismeininki on sanoinkuvaamatonta.:@)