Onko teillä levottomat jalat toisinaan?

Avainsanat: levottomat jalat oikeasti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.07.2009 - 09:46

Joskus, onnex melko harvoin. Ihan hirvee tunne kun ei oo hyvä olla paikallaan, jalkoja pitää heilutella ja sätkytellä koko ajan. Ja tämä vaiva ilmaantuu yleensä illalla kun asetut mukavasti tv:tä katsomaan tai nukkumaan, eihän siitä mitään tule. Jalat saatava liikkeeseen !
Mies joskus sanoo, että pistäppä pienempää vaihdetta jo tälle päivälle =))

Kysyjän kommentti

Jeps,tiedän sen sätkynukke olon,ei mitään logiikkaa,kun käy pitkulleen alkaa jalkojen liikkuminen itsestään;kiusallista,mutta en halua ottaa niitä muistaakseni Parkinson tauti-lääkitystä,tuntuu niin hurjalta.Mieluummin olen kestänyt,kärsinyt ja unhoittanut ;-)kun ei jokaöistä menoa ole!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.07.2009 - 00:49

Kyllä mulla ainaki joskus tuntuu, kun nukkumaan laitan, että en millään voi rauhoittua ja jalkoja liikututtaa... Siis etteivät voi millään rauhoittua. Sellanen tosi ikävä tunne. Vaikeuttaa nukahtamista.
Muuten kyllä sanan mukaisesti olen levotonjalkainen. aina jonnekkin päin menossa :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 05:33

harvoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 08:23

Jos olen koko päivän paljon kävellyt ja ahertanut, niin kyllä illalla kun menen nukkumaan niin jalat nytkähtelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 08:52

Kaikkihan ne joskus ovat levottomia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 09:36

Välillä, vaikka sellaista diaknoosia ei olekaan tehty vaan lähinnä päin vastoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 09:39

Kyllä todellakin ovat ajottain öisin ,niin levottomat ja sitten vielä särkee jalkoja. Kyllä sellaisena yönä ei paljon nukuta..Etenkin jos syön soipomatonta ruokaa,niin kyllä kihti heti ilmoittaa,mitä hemmettiä taas söit. Jos paljon liikkuu jalat turpoaa,särkee ja ovat levottomat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.07.2009 - 10:30

Ei varsinaisessa merkityksessä, mutta pahimmillaan tuo selkä lähettää sellaisia sätkyjä jalkoihin että ne tahtoo vispata ihan riittämiin asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 11:40

no ei siinä mielessä kuin yleensä asia käsitetään, mutta silleen levottomat kyllä ovat että yhtenään kuljettavat mitä ihmeellisimpiin paikkoihin, joskus aikaisemmin jopa joron jäljille ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.07.2009 - 13:36

Kyllä muutenkin mutta rumpalintauti häiritsee hyvin usein

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 15:05

tosi harvoin.. jos on niin liittyytiettyyn nautintoaineeseen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 16:20

joskus on ja ei auta muuta kuin pikku kävelylenkki huoneesta toiseen. onnekseni kuitenkaan minulla ei ole RLS (Restless Legs Syndrome)

Lähteet:
www.uniliitto.fi/tunnistatko...tomatjalat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 21:58

jalkani ovat Aina levottomat, tälläkin hetkellä. Ilmaan nostelu ei paljoa auta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.07.2009 - 22:33

Ei ole levottomat jalat milloinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 23:07

Joskus on levottomat ja joskus hyvinki levolliset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 02:23

Toistaiseksi ei.