Urpilaisen mielestä olisi luontevaa, että EU-presidentin virka tulisi eurodemareille.Mitä mietä olette??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.07.2009 - 22:12

tottakai se jokaisen puoluejohtajan mielestä olisi luontevaa jos pressanpaikka tulisi omille porukoille ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.07.2009 - 21:22

no ehkä se olis kätevämpää, mut ei pakko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 21:55

Sitä että ihan sama.
Vaikka eläkeläispuolueelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 22:01

Oli EU:ssa ketä ja mitä puolueita edustavaa sakkia tahansa, varmaa on, että Suomea viedään edelleenkin kuin kuoriämpäriä tunkiolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 22:03

samaa ,mieltä ed.kanssa Eu:ssa suomea kusetetaan joka asiassa 6-0

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 05:40

Ainakaan Jörski-Paavoa en halua nähdä uutiskuvissa. Aivan tarpeeksi oli tapetilla vuosien saatossa.

Lisätty: 25.07.2009 - 11:19

Ottopojan kaverilla Matveilla on kunnon mielen kuvitus!
Lisäisin tuohon että hänen täytyy olla tanakka, pönäkkä, puhakka ja hanakka, kuten "peruskonna".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 09:06

Ehdottomasti Isä Nitro EU-presidentiksi!
Hän antaa Suomesta muulle maailmalle oikean kuvan...
Ei mitään Mörri Möykky Slipposta, koska me suomalaiset olemme pieniä, iloisia, punakoita, nauravia, tyhjänpäiväisiä,tanakoita, ainakin osa meistä liikkuu mielellään hameessa ja melkein kaikki riitelemme jossain vaiheessa perintöasioista, tykkäämme ajella urheiluautolla, mielellään tepastelemme ja naureskelemme julkisuuden mediassa.
On siis ehdottoman tärkeää, että valitaan EU-pressaksi tyypillinen suomalainen henkilö Saisi mielellään olla hermafrodiitti, etteivät naiset, mutta eivät miehetkään pääsisi valittamaan sukupuolisyrjinnästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.07.2009 - 13:37

Aivan sama

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 20:59

Kuten ansioitunut ulkoministerimme totesi, eli ne joiden nimi vilahtaa ensimmäisenä esiin, putoaa myös pelistä nopeimmin. Eli ei demari-kommareilla mitään ma hiksia... mainittu henkilö taitaa olla aika iäkäs myös ja muutenkin sopimaton.Pysykööt eläkkeellä vaan... sano sitten urpulaine n mitä tykkää.
On vissiin kommentoinut asia demarilehdessä kun muual la en ei ole kommenttia näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 02:27

Sosialisteille paikka on joka tapauksessa sovittu, miksei suomalainen ja osaava Lipponen.