Oletteko kuulleet / lukeneet , netistä / TV:stä?

Nesteen Porvoon jalostamon rikin talteenottoyksikössä häiriö. Häiriön seurauksena pääsee ilmaan soihtujärjestelmän kautta rikkidioksidia, mikä saattaa aiheuttaa hajuhaittaa ja ärsytystä hengitysteissä neljän kilometrin etäisyydellä Nesteen jalostamolta Sipoon Nikkilän ja Söderkullan suuntaan.

yle.fi/alueet/helsinki/uusim...86244.html

Lisätty: 24.07.2009 - 20:48

yle.fi/alueet/helsinki/uusim...86222.html

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.07.2009 - 16:18

Minä sen tv:stä näin kun punaisella palkilla oli varoitus ja ohjeet, ei koske kuitenkaan minua, mutta tällaisten tapausten informaatio on parantunut tänä vuonna.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.07.2009 - 16:20

Kyllähän tuon kuulin kun telkun avasin töist tulles ja netiskin kävin äsken viel tään hetkistä tilannetta katsastamas. Kävin laittamassa kaik ikkunat kiinni varmuuden vuoks, vaikkei asutakaan tuon 4km säteel, vaan taitaapi olla 30-40km noin, mut kun nuist tuulist ei tiiä, toivotaan et on pian ohi tuo jutska...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 16:28

Ei näy Eurosportilla kun "munamankelimiehet" sotkee Ranskaa ympäri.
Taitaa olla ämmien juttuja?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.07.2009 - 16:39

Enpä ollut kuullut tuollaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 16:44

Uutisissa kertoivat. Ei kuitenkaan koske meitä koska ollaan kaukana Porvoosta ja Kilpilahdesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 16:49

juu tvstä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 17:08

En ole kuullut, eikäpä tuo minua koskekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 18:13

Päivän ollu töissä ja aivan uutispimennossa.
Ei yllä meille asti, mutta hyvin tuntuu infoa tulevan tilanteesta, mikä on hyvä se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 18:46

TV-stä huomasin bannerin, sattuu vielä serkkulikka asustamaan Söderkullassa niin että pääsin soittelemaankin, olivatkin sitten Kreikassa ja ihan muut murheet ajankohtaisia ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 20:30

Kävin katsomassa ja linkin kohdalla oli tyhjää. Siis Nesteen Porvoon jalostamon rikin talteenottoyksikkö on räjähtänyt taivaan tuuliin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 20:46

Kyllä kuulin uutisista. Ihmisiä kehoitettiin olemaan sisällä eikä ilmanvaihto saanut olle päällä 4km säteellä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 21:53

Olemme varautuneet täällä joensuussa jo kaasunaamareilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 22:12

Pirkanmaalla haisee ajoittain... lehmänlanta, tuleeko sekin sieltä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 22:42

Tänää ku ajeltiin Porvoon läpi ni pistettii ilmankierrätys (?) päälle ku alkoi joku lehmänlanta haisemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 10:24

Hesarista tänään lau luin Nesteen rikkipäästöstä,onneksi ei Venäjän metsäpalot katkua meilläpain,vielä.Edellisenä kesänä oli Hgin ilma savuisena,kun polttivat metsiään ent.Karjalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 16:40

olin just silloin porvoossa kaupungilla , mutta en mitään haistanut ihmeelistä, lieko tuuli sitten eri suuntaan.. uutisista kuulin myöhemmin kyllä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 11:34

Ollaan siinä lähellä oltu eli vapaa-ajan asunnolla mutta ei pahemmin haitannut.
pikkasen oli outoa hajua mutta tuuli kait vei sitä juuri toiseen suuntaan.