Täällä Turussa sataa tällä hetkellä todella kovin, maa ei ime vettä samaan tahtiin, miten muualla Suomessa?

Taivas on vettä täynnä .

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.07.2009 - 15:22

tuuli riepottaa puita ja taivas pilveilee, mutta ei pisaraakaan Seinäjoella ole viskannut
mutta säätiedotus kyllä uhkaili viikonlopuksi vettä

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 24.07.2009 - 14:39

Lämmintä ja aurinko paistoi vähän aikaa sitten ,nyt pilvessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 14:49

pääkaupunki seutu pääosin lämmintä ja pilvipoutaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 15:14

Kyllä täällä Kotkassa mitä parhain kesäpäivä..Ihan tyyntä ja lämpöasteita 25.5..ihanaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 15:14

Hesassa taivaanranta tummenee (on ollut paisteinen aamu) eiköhän se kohtapuoliin ruiski vähän vettäkin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 15:15

Jyväskylässä poutaa, tuulee jonkun verran... lämmintä lämmintä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 15:51

Kalajoella hellettä, huh huh, sateesta ei mitään tietoakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 15:53

sama täällä ukissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 16:45

Roissa melkein 30 astetta lämmintä. Koko päivän paistanut aurinko täydeltä terältään.. Tosi ihanaa ja tietty lämmintä meillä täällä ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 16:58

Täällä Suomen kulmalla sataa vettä. Sade alkoi iltapäivän alussa ja sademittarin lukema tällä hetkellä yli 15 mm.

Lisätty: 24.07.2009 - 18:21

Sade näyttää jatkuvan taukoamatta. Sademittarin lukemakin jo lähes 30 mm.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.07.2009 - 17:19

Hieman myöhässä vastaukseni, mutta nyt vieläkin Etelä-Savossa + 25 varjossa ja aivan ihana tuuli käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 18:02

Hgissä sataa (klo nyt 18.00),alkoi hetkinen sitten,toivottavasti ei tule suuret sateet,kasvimaa hukkuu.Ehdin just käydä sielläkin ennen sateita,tuuli kovaa just sadetta ennen malliin ja taivas kovin tummana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 18:12

ei sada pirkanmaalla ihan kiva ilma vielä, kai se tulee tännekin:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 18:25

Hyvä PateT, ehkäpä se tännekin päin Hesaa koht yltää tuo sade (töis luin, jot kolmelt alkas, ja höh näit sadetiedotuksii), tääl tuulee jkv, vaan ei sada, äsken (5min) sitten jokunen musta pilvikin, mut nekin haaleni, lämmint kuiteskii 21 astetta, uotellaa, uotellaa.... saas nähä sit koska se täs hesan kolkas alkaa, mis mie asun .....vai alkaako?? hmmm...

Lisätty: 24.07.2009 - 19:20

Klo 19.15 alko sade täs meil, mut ei ainakaa viel kummonenkaan, toivotaan et siel teitil jo tuo sade loppununna?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 18:25

Täälläpäin on ollut hellepäivä ja huomiseksi samaa tiedossa. Nyt illakin on lämpöä varjossa +23 astetta ja aurinko paistaa. Huomenna aamulla mennään mustikkametsään mustikoita on runsaasti täälläpäin.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 18:39

Koko päivän aurinko paistanut ja ollut oikein hieno kesäpäivä Keski-Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 19:42

Sama kaiku on askelten Tallinnassakin, sataa!!!!!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 20:16

Pirkanmaalla ollut kaunista, huomennakaan ei saisi sataa, kun on markkinat ja minäkin olen myymässä ! Eikös maa hieman vietä täältä Pirkanmaalta sinne Turkuun päin, niin että kaikki ylimääräinen sadevesi valuu sinne päin. Siitä johtuu se Turun vettyminen. Olen pahoillani, että joudutte siellä loppukesän nyt kulkemaan saappat jalassa. Mutta onhan niitä olemassa nykyisin niin tyylikkäitäkin saappaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 21:12

Täällä pohjanmaalla on helle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 21:28

Sitä se akkainviikko sitten tietää. Kohta sataa Hämeessäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 21:51

Ensimmäinen täysin aurinkoinen päivä aikoihin.
Uimassa näin vettä, en muualla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 21:52

välillä paistoi aurinko välillä ei lämmintä tuulta piisasi pitkin päivää ja tuuleepahan tuol vieläkin.
ei ole satanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 10:47

Mikä Aurajoelle on tullut kun ei ota vettä vastaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 16:37

porvoossa eilen illalla alkoi sataa kans niin paljon vettä, et en ollut aikoihin nähnyt, ei ollut kui lyhyitä ja kovia kuuroja vällillä taas ei satanut yhtään kunnes taas taivas repesi, noin 4 t sitä kesti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.07.2009 - 22:03

Ei satanut eilen täälläkään. Olin uimassa päivällä, ja lämmintä oli +24.