onko mikään todellista?

Lisätty: 24.07.2009 - 12:48

perusteluja kiitos ida

jos sanon että taivas on musta ni se on musta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 24.07.2009 - 12:45

On todellista, eri asia minkä me siitä todellisuudesta aistimme.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 24.07.2009 - 13:20

Se on vähän vaikea sanoa, voi olla voi olla ettei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 13:21

no monikin asia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 13:22

Todellisuus tarkoittaa kaikkea sitä, mikä on olemassa.
Taivas voi olla musta pilvisenä synkkänä yönä, todellista se ei ole päivällä.

lainaus:
””Todellisuus on se, joka ei häviä silloin, kun lakkaat uskomasta siihen.” – Philip K. Dick

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 13:36

Todellista matkailuakin on...

Lähteet:
omat lukuisat kokemukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 14:40

Kaikki mihin kosketan on todellista materiaa jonka sillä aistilla tunnen, matkailu ei matkatoimistojen osalta aina ole ollut todellista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 14:53

jokaisella meistä on oma todellisuus missä on meidän tietoisuus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 15:16

Tämä hetki tässä ja nyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 16:06

no ainakin laskut on todellisia, vaikka ovatkin uskomattoman suuria se ei niiden todellisuutta vähennä, ja jätäppä maksattamatta niin niiden todellisuus konkretisoituu oikein viranomaisten toimesta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 20:27

Moni asia näyttää ensin todelliselta, mutta osoittautuu sitten harhaksi. Moni sana kuulostaa totuudelta mutta onkin vain pilkkaa siitä.. Moni tunne vaikuttaa oikealta, mutta tunteetkin väljähtyvät.. Musta voi näyttää mustalta, mutta valossa se onkin sininen. Kuuma jäähtyy, jää sulaa, vesi valuu, ehjä rikkoutuu. Eilinen oli valhe, huomisesta voi vain arvailla. Ainoastaan se mikä on nyt, on totta, totta se on vaina tänään, huomenna voi olla kaikki mennyttä. Tartu hetkeen !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 21:29

Tämä hetki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 21:39

Esimerkiksi ulkoisesti tarkka mittaus antaa tuloksen, joka on lähellä mitatun suureen niin sanottua todellista arvoa. Tätä todellista arvoa ei tietenkään koskaan voida saada selville mittaamalla täysin tarkasti, mutta ulkoista tarkkuutta voidaan parantaa ottamalla huomioon mittaustekniikkaan liittyvät systemaattiset virheet, esimerkiksi kalibroimalla laite jollain standardinäytteellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 21:50

Tällä hetkellä nälkä on todellista,
kello on pian 22 ja olen syönyt päivän aikana vain yhden kolmioleivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 22:41

Cogito ergo sum.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 23:13

Valhetta kaikki on vaan. Vain aseet puhuvat totta.
Kyllä moni poika kohtasi totuuden toisessa maailmansodassakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 23:37

Mieleeni tulee ainakin yksi todellisuus tällä hetkellä. Tyttärelläni on erittäin iso vatsa, sen näkee ja siellä todellakin tuntuu pieniä liikkeitä vatsaa kosketellessa. Erittäin todellista, että minun tyttäreni saa vauvan syyskuussa. Hän ei jää sellaiseksi isovatsaiseksi missään nimessä. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 12:38

Lumbo rocks on ainakin todellista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 21:59

Mielestäni ELÄMÄ on aikalailla todellista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 11:54

kyllä kaiki on minusta niin todellista täsä ja nyt just... istun napsuttamssa ja uskon kaiken todeksi , mitä olette kirjoitelleet.. sekin on yksi todellisuutta..