kun kirjotan joka paikkaan netissä tulee ala puolella niitä teksti ehdotuksia. miten sen saa pois käytöstä. APUA APUA APUA!!

mulla on käytöjärjestelmänä windows 7. eli siis samat kaikki kun vistassa.

Avainsanat: teksti ennakointi ehdotukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.07.2009 - 12:42

mulla saa ne pois kun menee valikkoon työkalut ja poistaa yksityistiedot ja menee asetukset ja tietosuoja valikkoon ja ottaa ruksin pois siitä, että tyhjenä yksitistiedot, ettei tallenna niitä:)
mulla on xp win

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.07.2009 - 12:46

Windows 7 on vasta beta-versio ja se ei ole tarkoitettu normaalityöskentelyyn vaan pelkästään testaukseen. Siinä ei ole esimerkiksi läheskään kaikkia ajureita muihin lisälaitteisiin, kuten tulostimiin. Apua ei siis ole tulossa ihan heti ja saa nähdä otetaanko sitä edes myyntiin ollenkaan? Vistassa on myös samoja ongelmia ja voi olla, että sekin on kuoleva käyttöjärjestelmä. Lähin uusin toimiva windows-käyttöjärjestelmä on xp. Kehoittasin vaihtamaan sen 7:n tilalle, jos et halua lisää yllätyksiä. Voit tietysti lähettää kyselyn microsoftille 7:sta ja katsoa mitä he vastaavat ja katsoa löytyykö sen sivuilta mitään apua ongelmiisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 14:50

windows 7 ei ole enää beta-versio. lopullinen tuotantoon menevä versiokin on kohta puoliin julkaistu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 14:55

opettele katsomaan tarjottuja vaihtoehtoja,siitä on hyötyä kun oppii käyttämään sitä ominaisuutta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 17:53

Sinun täytyy poista "syötteet" optio silloin ei tule noita ennakkoja, mut kyl niis hyötyyki on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 21:46

Omassa uudessa googlessa on myös näin, ei häiritse vaan auttaa.
Samoin e-mailia avattaessa tuostahan on vain hyötyä jos asetukset sen sallii...