Eli onko nyt naisten viikko?Tietty allakan,kun otan esiin,selviää,mutta kysyn vaan?

Lisätty: 24.07.2009 - 11:58

Anteeks Napsut,NYT just tunnen olevani todella HÖLMÖ,mutta jos tietäsitten,miten ulkona normaali-yhteisöstä molen ollut ja runsaan viikon ajan,niin ehkä ymmärtäisitten hiipivän hölmöyteni.En saa poistettua kyssäriä enkä viitti ottaa yht.ylläpit.joten tässä ja nyt tunnustan hiip.hölm.oir.kaik.ja poist.takavas.syöm.jotain.

Lisätty: 24.07.2009 - 21:07

Kiitos kaunis lohduttavista sanoistanne napsulaiset,tuli vaan niin nolo&holömö olo,kun googlasin tietoa.Tottatosiaan VV,sinähän sen sanoit,Turun seudun syndrooma,sitähän se;rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto.Pitääs alkaa tsiigaan sitä ykkösen italialaista leffaa ja väsätä iltasalaatti ja kauhoa torimustikoita jätskin päälle.Palaillaan!

Avainsanat: kysyn kuitenkin naisten viikko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.07.2009 - 18:18

Hiipivä hölmöys on täysin sallittua, ei sitä tarvitse näin Napsulaisten kesken anteeksi pyydellä =)
Naisten viikkohan se, sateista ei tietoakaan täällä Pohjois-Savossa, aurinko paistaa kuumasti.
Eikä oo siihen Juakkoon luottamista ennee nykyisin, mitäpä nakelloon järveen =)
Kaikille viikon nimipäiväsankareille ONNEWA =)

Kysyjän kommentti

Kiitos lohdutuksista;muuten Turun suunnalta taasen ;-)Viikonloppuja vaan toivottelen ma!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.07.2009 - 12:22

Kyllä tämä viikko on naistenviikko, minullakin nimeni päivät oli 2 päivänä, Jaakko tämän viikon pilaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 12:33

On naisten viikko ja tosiaan Jaakko tuppaa ittensä nyt naisten sekkaan kiviä heittelemään :-)
Älä suotta poistu :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.07.2009 - 12:43

Akkainviikkopa hyvinkin. Mutta mikä ihme akoille täällä Savossa tapahtunut, kun vettä ei meinaa tulla sitten millään vaikka pitäisi olla ihan perinne. Ja Jaska on Jaska, joka vuosihan tuo uhoo sillä kylmällä kivellään, mutta ei taida aina oikein tehota. Kuumia kiukaan kiviä taitaa nakella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 13:06

Täällä Turun suunnallakaan ei ole Jaakko pystynyt hätistelemään ja kyllä vain on naistenviikko, gröhöm..siis onko todella ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.07.2009 - 13:21

Kiitoksia tiedosta vaan, itsell'ä ei olisi ollut tietoa muuten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 15:08

eipä ollut tietoa minullakaan,,nyt on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 15:26

En ois tienny minäkään,ellen ois duunj-kavereilta kuullut.Onneks on talviturkki heitetty,jos kerran Jaska liikenteessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 18:28

Miksipä tuo kyssäri siust hölmön tekis... ihmettelee tääl hän? Kaik sallittuu, ei joka asias voi olla just ja nyt ajantasalla... juu, naistenviikko on, vaikkei oo viel satanukkaa, mut täl viikol oon tuntenu itteni naiseks enemmän kuin muulloin:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 18:40

Naistenviikko jokohtalopuillaan ja pääsee Jaakko paiskomaan kiveä järveen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 19:54

Joo sähän kerroit olleesi Turun seudilla, vai mitä? Se selittää aika paljon ja pitää antaa anteeks melkein mitä vaan (en kyllä tiedä mitä nyt?), järkyttyy sitä ihmisen mieli vähemmästäkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 21:54

Vettä on tullut niinkuin Esterin peestä, kyllä vanha kansa tietää että naistenviikolla sataa ja sehän on ihan hyvä pysyy paikat märkänä, niin luontokin kukoistaa. Sitäpaitsi nämä sateet ovat tervetulleet. Tekevät näet hyvää meidän perunoille ja naapurin kuiville heinille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 22:17

Sateinen viikkohan se on ollut, mutta ei liikaa. On ollut kuitenkin lämmintä, siis kesäistä. Tällainen kesä sopii kyllä minulle. Eilenkin kävin vielä uimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 10:44

On ja 25.7 alkaa Mätäkuu.