Kuinka moni on onnitellut

Kuinka moni on onnitellut tän päivän nimppari sankareita
tai synttäri sankareita
Minä olen muistanut Kirstiä ja Kirsiä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.07.2009 - 15:21

Hupsista.Täytynee laittaa hyvinkin läheiselle sukulaiselle onnittelut menemään!

Kysyjän kommentti

Kiva kun sain aikaan jotain
ja sinä sait onniteltua tuttuasi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.07.2009 - 11:41

jo vain olen muistanut
molemmilla nimillä henkilöitä jotka lukeutuvat sukulais- tai ystäväpiiriini

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 11:47

Hei,onks nyt ns.naisten viikko?Meinasin huijata etten ole onnitellut ketään,mutta työkaveria lähteissäni,Kristiinaa onnittelin etukäteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 12:08

Mun kalenteris lukee vaan jostain syystä Kirsi, Kirsti ja Tiina, eli kiitos Patelle, nyt muistin onnitella yhtä kaverin äitiä jonka tunnen hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 12:24

Minua onniteltiin textarein, soitoin ja korteilla maanantaina, ja oli pari sähköpostiakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.07.2009 - 12:41

Sattuu olemaan sellainen päivä ettei tuttavapiiriini kuulu yhtään nimppari- eikä synttärisankaria.
Mutta milloin on, yritän ainakin muistaa. Syntymäpäivät varsinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.07.2009 - 13:22

enb ole onnitellut kun ei kellään tutulla oli synttäreitä/nimppareita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 15:25

Onnittelut myös täällä korsosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 16:09

en tunne tämän päivän sankareita (muistaakseni), joten enpä ole onnitellutkaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 18:20

Kirsille ja Tiinalle laitoin e-kortin menemään tänä aamuna ennen töihin lähtöä =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 18:45

En tunne ketään Kirsiä enkä Tiinaa eikä tutuilla synttäreitäkään tänään joten en ole ketään onnitellut. Eilen onnittelin äitiä, jonka tytär pääsi ensi yrittämällä lääkikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 19:39

Yhen työkamun kuulin menneen kihloihin, jot häntä aamutuimasellaa onnittelin töis:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 21:40

Tiinaa olen onnitellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 21:43

Jätän väliin...
Onnittelen muutaman kerran vuodessa ja tänään ei ole se päivä.
Lapsille lähinnä, en oikein ymmärrä näitä nimipäiväonnitteluja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.07.2009 - 21:48

Yhden nimpparionnittelupuhelun soitin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 12:23

kristelille annoin onnittelu toivotukset.... ja pienen nimpari lahjan rahan muodossa, saa ostaa jotain tarpeelista itselleen silä sitten... hän on tyttärentytär ja 13v..