Onko ihan tervettä, että yli 30v. mies ihastuu 14v. tyttöön?

Eli mitä mieltä olette, onko se ihan normaalia, että yli kolmekymppinen mies ihastuu n 14v. tyttöön (enempi ulkonäköön), kertoo sen tytölle ja haluaisi pussata? Ei sitten kuitenkaan yritä mitään. Ja mies tietää hyvin tytön iän. Kertokaahan mielipiteitänne!

Lisätty: 24.07.2009 - 22:49

Jospa vielä sen sanoisin, että olen itse siis se tyttö. Monet sanovat, että näytän ihan aikuiselta, mutta en sitten tiedä. Itse en ole millään tavalla ihastunut tähän mieheen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.07.2009 - 20:35

senkus sanot vaan selvästi 'ettei muuten kiinnosta pätkääkään' ,
jos juttu ei lopu siihen, sitten ollaan rikoslain puolella

(ihastua voi monikin, muttei siinä kuolaamaan tarvitse ruveta, eikä terve rupeakkaan)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.07.2009 - 11:22

ei ihastuminen ikään katso

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 11:23

Yksi sana. PEDOFILIA. Tai pistetään sitten kaksi, PEDOFILIA, RIKOS. Jos kolmannen haluaa niin vielä KASTRAATIO perään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 11:30

telkkarista tuli just vähän aikaa sitten ohjelma pedofiileistä..... yököttävää!
- se ei ole normaalia, hakoteillä on sellainen henkilö

kysymättäkin se pitää tietää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 11:43

Hei tyyppi,tää on ilmiselvä PROVO...: - (

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 12:27

Ei se minusta ihan tervettä ole, ja kyllä 14 vuotias ymmärtää siitä miehestä kaukana pysyä jos ei halua sitä pussaus tapahtumaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.07.2009 - 12:36

Samalla linjalla olen edellisten vastaajien kanssa. Ihastus muuttuu äkkiä joksikin muuksi ja siitä ei hyvää seuraa. Vaikka 14 v. olisi miten aikuismainen ja naisellinen, silti hän on vielä lapsi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 12:40

Voi, kuten sisareen tai tyttäreen.
Kolmenkymmenen vuoden päästä neiti taitaa jo 6-kymppiseltä ukolta mennä vaihtoon, meinaan jos viimeaikainen meininki yhä tuolloin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 12:44

Ei ole. Kolmekymppinen mies voisi pitää suunsa kiinni vaikka tuntisi mitä. 14-vuotias on vielä lapsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 13:10

No ei se kyllä ihan normaalia ole. 14 vuotias on lapsi.ihan lapsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 13:22

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.07.2009 - 13:25

Kyllähän se sinänsä tervettä on, todella todella monet miehet/naiset katselee nuorempiaan, ihastuu nuorempaan, jossain tapauksessa nuorempi ihastuu vanhempaan ja he rakastuvat toisiinsa,
jokatapauksessa ihastuminen tai katselu on hyvinj yleistä, esm rannalla jos kävelee bikineissään hyväkroppaisia nuoria tyttöjä niin vramasti siellä jotkut vanhemmat miehet vilkaisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 15:12

maassa maan tavalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 15:29

Ei pidä ihastua lapseen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 17:56

tottahan ihastua voi, miks ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 18:31

Miehen pitäisi ymmärtää, että 14 v. on vielä aivan lapsi. Ihastua tietysti voi, mutta se on sit eriasia kestääkö se sillä tasolla !!
Ainahan vanhemmat miehet katselevat nuorempia naisia, mutta tuossa vaiheessa se on pervoa kun toinen on vielä aivan lapsen kengissä.
Jos minnuu 15v vanhempi mies kertoo ihastuneensa minuun, ei tunnu yhtään pahalta, varsinkin jos on sellainen hyvin säilynyt ja nuorekas =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 18:41

Ihastua voi, mutta ei edes kannattaisi tytölle asiasta puhua saati pussailla. Ikäero iso, tyttö vielä lähes lapsi ja mies jo aikuinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 19:47

Ihastua voi kuka vaan ja kehenkä vaan, siit luonto pittää huolen, mut vain ihastua, aikuisemman sit pitää muuten järjellään ymmärtää tuo muu, mikä ei sovi. Itekin nuorena/lapsena ihastuin itseäni vanhempiin miehiin (siis vain ihastuin, jotkut oli kuin puoljumalii pienes mielessäin), mut ei mua silti 'lynkattu' sen takia. Jokaisen aikuisen pitää tietää rajansa, kaikki nuoret ovat kauniita ja heihin voi ihastua, mutta myös tää 'ihastuksen' kohde voi ymmärtää pienimmänkin 'ihailun' muuksi. Ja paljon riippuu myös siitä näyttääkö tämä alaikäinen ikäiseltään, vaiko jopa kakskymppiseltä, jolloin voidaan kysyä... (taustoit kun ei täs tarkemmin kerrrottu)? Jos iän tietää ja ehkä vain leikkisästi sanoo haluavansa pussata?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 20:21

14-vuotiaan päätä ei saa 30-vuotias mennä sekoittamaan millään pussailuilla ja kehuilla. Hänen on annettava rauhassa kehittyä aikuiseksi ikäistensä parissa. Odota , kunnes hän on 18, tuskin edes vilkaiseekaan enää sinuun, sillä silloin olet hänen silmissään (ehkä jo nytkin) ikivanha äijä. Älä tee itsestäsi naurettavaa !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 21:33

Riippuu suhteen tasosta,
seksuaallisessa mielessä ei,
mutta muuten kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 21:47

Vaikea sanoa mitään, 14 vuotias on vasta lapsi. Odota jonkun aikaa, jotta ikää tulee neidille enemmän. En tuomitse ikäeroja, ystäväni on naimisissa yli 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ja suhde on toiminut loistavasti.Lapsiakin heillä on jo useampi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 22:23

Kyllä 14 vuotias on vielä vasta lapsi, eikä osaa miettiä asiaa tarkemmin. Uutuuden viehätys sokaisee monasti lapset. Ihastua voit ja katsella saat, mutta ei koskea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 23:21

Vaarallisilla vesillä ollaan. Mies ei ehkä tarkoita mitään pahaa tai laitonta, mutta saa asian kyllä helposti näyttämään siltä. En haluaisi olla miehen housuissa tuossa tilanteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 08:59

Koetahan pysyä erossa siitä miehestä. Siis ystävänä voi olla, mutta muuten sanoisin, että vaaralliseksi menee. Löydät varmaankin vähän nuorempaa seuraa ja ymmärrät kaiken sitten aikanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.07.2009 - 21:43

Mielestäni ihan pervoa. 14v. on vielä lapsi. Jos alkaa pussailemaan, on rikoksesta kysymys.