Taas Martta aiheinen kysymys,mitä laitat tänään ruokaa?

Minulla lyö tyhjää menuun suhteen.

Avainsanat: ruokaa rakkaudella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 24.07.2009 - 09:59

Ikuisuus kysymys: mitä tänään syödään. Ikuisuusvastaus: ihan mitä vaan.
Eli meillä syödään sitten sitä ihan mitä vaan ruokaa.

Kysyjän kommentti

Meillä syödään usein,kunhan jotain laitat ruokaa,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.07.2009 - 10:04

Paistettua lohta ja salaattia ....
saas nähdä mitä sitten oikeasti laitankaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 10:41

Lohipateeta ja paistettua lohta uusien perunoiden kanssa, lohi oli tarjouksessa ja otin useamman fileen , yhden laitoin graaviksi, pyhänä leivän päälle saa sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 11:11

nacci

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 11:38

Pakastepussista Pasta bolognese mikroon. Metsämarjamehua kyytipojaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 12:18

Tänään oli viikottainen kauppapäivämme eikä syöty kylillä, joten mies lupasi lämmittää purkkihernesoppaa, avata sardiinirasian, keittää munan kummallekin, nostaa juuston ja juustohöylän pöytään ja leikata muutamia siivuja eilen leipomaansa kotileipää.
Eilen hän paistoi lohta ja minä hain kasvimaalta tilliä ja salaattia. Omia perunoita syödään vasta elokuun loppupuolelta alkaen.
Huomenna on minun ruoalaittovuoroni, paistan broilerin. Siitä riittää vielä sunnuntaipäivälliseksikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 13:09

Sommarsoppa on tämän päivän menuussa =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.07.2009 - 13:25

Pastaa ja kanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 13:39

tavallista, tylsää arkiruokaa... eli keitetyt perunat, jauhelihakastike, salaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 15:25

Tein aitoa pöperöä ja laitoin pari hösöä lisukkeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 15:38

En laita tänään mitään.Poikkeuksellisesti ulos syömään kirjaimellisesti.Huomenna aattelin laittaa siskonmakkara-soppaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 18:35

Päivä töissä, ei tarvinnut laittaa mitään päivällistä. Mies lomalla, söi eilistä nakkirisottoa.
Nyt illasta vain lämpimiä voileipiä, salaattia ja pari sihijuomaa, niillä jaksaa käydä sit nukkumaan =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 18:42

Kana-vihannesvartaita grilliin, riisiä ja salaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 20:34

Tänään en ole tehnyt mitää ruokia. Vävypoika oli meillä tänään kokkina. Huomennakaan en taida tehdä mitään. Ei aina ole pakko tehdä ruokaa. Kaapissa on puolivalmiita eineksiä ja leipää. Pari päivää menee ihan niilläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 20:51

Töissä kävin ostamas nakkilihiksen (kauhiaaaa..), illal en syö arkisin kotona enää, ja mieskin oli syönyt kans päiväl jossain töitten välil ... mut ootahan tät lauantait ja sunnuntait, nii sitten kokkaillaan... vaan en viel tiedä mitä... kotimaist kukkakaalii ostin jo, sitä pitää saaha lisukkeeks vaikka höyrytettynä/keitettyn, on se niin hyväää...toivon kans et ehdotuksii tulee viikendin menuuseen, kun mul kans tuol pääkopas tuntuu usein, et enks näit kaikkiii ruokii oo just tehny, ja siltikin ain jostain aivokopperost (napsulaisilt) tulee ahaa-elämyksii ja vinkkei, et tuotkii vois tehä, jesss:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 21:05

pottu-sipuli-tonnikala kypsennys syntyi tänään jostain älyväläyksestä ... ei hasumpi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 21:40

Laitan pakkasesta pyttipannua ihan kohta.
Päivällä söin yhden kolmioleivän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 21:54

Niin perinteistä, tein jauhelihakeiton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 19:21

Kananuudelia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.07.2009 - 21:37

Olin tuttujen kanssa rannalla ja samalla grillailtiin makkaraa ja lihaa uimisen lomassa.