mies vai nainen, vanha vai nuori.etelästä vai pohjoisesta.Kysyisin miten moni napsulaisista ilmoit.profiilissa muunn.totuutta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.07.2009 - 07:16

mulla on kaikki tiedot totta ja kuva on minun oma

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.07.2009 - 07:16

kyllä mää eteläpohojalaanen oon,
oikeen henkehen ja verehen.
sama hulluus kuin Duudsoneilla , mutta niillä on kipukynnys korkeammalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 07:34

Kyllä minä olen totuutta täällä napsussa käyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 08:54

Muu kaikki on totta,mutta kuva ei esitä minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 09:37

kaikki ilmoitettu kohallaan,
nuppitohtorin mukaan ei latvassakaan ole havaittavissa isompaa lahoa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.07.2009 - 09:47

Minkä ihmeen takia pitäisi puhua muunneltua totuutta. Minä olen kertonut asiat niin kuin ovat, niin ikäni kuin muidenkin asioitten suhteen. Katsoin aikani näitä sivuja, ja tulin siihen tulokseen, että täällä on rehellisiä aikuisia eikä tämä ole mikään paskanjauhantasivusto muutenkaan. Ja samat sanat kuin kissaäidillä. Kuva ei ole minusta, mutta on presiis saman näköisestä kissasta kuin on omakin kissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 09:55

Totta on joka kohta profiilissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.07.2009 - 10:00

Rehtinä ja reiluna en horju enkä heilu. Kaikki totta mitä hiljaa puhutaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 10:10

En ymmärrä miksi puhua täällä muunneltua totuutta?? Minun tiedot on ainakin täysin totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 10:28

Samoin,kutinsa pitää,jostain syystä tuli aluks "runoiltua"liikaa,nyt en ole viitsinyt poistaa tekstii,mutta kaikki totista totta paitsi ehkä profiilikuva tai onkohan sekään...tiedä häntä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 12:33

Kävin vielä tarkistamassa profiilissani ja kyllä nuo tiedot vieläkin pitää paikkansa kaikki, jotka vuosi sitten oon tällännynnä sinne, ikäni tosin oon sieltä poistanu jokin aika sitten, kun eräs/jotkut alkoivat kommentoida vastauksiani et: "tuollakii tuo vanharouva, jne.." -silleen loukkaavaan sävyyn, niin siks....muuten kaikki OK.

Lähteet:
oma profiili

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 12:47

Kyllä noita harrasteita vähän kaunistelen vaikuttaakseni fiksulta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 13:13

Kyllä kaikki minun profiilissani on myös totta.
Profiili kuvakin vähän sinne omaan suuntaan :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 13:17

Totta kaikki profiilissani. Puhun yleensäkin totta, kun ei tuo valheiden puhuminen muuta kuin sotkee asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.07.2009 - 13:27

No pfofiilistanihan ei ihan tarkkaa kuvaa saa mutta se vähänen on kyllä totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 18:40

Totuuden sanoja olen täällä kirjoitellut.
Isäni sanoi aikoinaan, että valheella on lyhyet jäljet ja sitä oppia olen pyrkinyt noudattamaan.
Joskus jokunen valkoinen valhe on varmaan sallittua =)
Kuva ja nimimerkki on oma kissani, 8vuotias neiti, Tiltu tuttujen kesken =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 20:31

Ei minun ole elämässäni tarvinnut ryhtyä asioitani kaunistelemaan. Eikä enää itseänikään. Kuva on itseni ottama, olen siinä nurkassa. Se on muistaakseni Como-järveltä. Kaikki muukin pitää edelleen paikkansa. Ikääni en siihen ole laittanut, koska sitä joutisi sitten päivittämään. Olen nyt 61-vuotias. Haitarinsoittoa harjoittelin viimeksi tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 02:40

Kaikki on täällärehellistä, kun ei tarvitse esittää kenellekään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 12:05

oma kuva vain siin ihan tv alareunas prillit silmil, en voinut koko kuvaa laittaa, syy se etten mahtuis, kunolen niin lihava ja totta sanon joka sanan, jos en tahdo sanoa totuutta niin olen hiljaa ja se ei kylläkään minulta onnistu, kun olen niin puhelias, asuin paikka on peimari, ja se ihan sen takia , jos sauvo ja paimio yhdistyy niin siitä on kaavailtu peimaria... jot olen kyllä hieman aikaani edellä.. sori toi juttu , jos se sinua harmittaa ja valheena sitä pidät, niin voin sen toki poistaakin.. ei se minua harmita ainakaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 17:05

Kaikki minun profiilissani on totta minusta, mutta kuva ei esitä minua kylläkään. :D