Mikä on sinun rypälepersoonasi?

Oletko sensuellin tyylikäs Pinot Noir vai kepeän kesäpäivän kaltainen Sauvignon Blanc?
www.viinilehti.fi/viinikone/
astu sisään viinikoneeseen:
www.viinilehti.fi/viinikone/...mys01.aspx

Lisätty: 24.07.2009 - 10:01

tein just itelleni testin:
Olá olet Pinot noir, uusi maailma
Mottoni elämään onkin – sopiva määrä flirttiä päivässä antaa hurjasti energiaa!
<<------- viinikoneen mukaan .........

Avainsanat: juoma rypäle viini

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.07.2009 - 11:33

Olá olet Syrah, Eurooppa Vaeltelen mielelläni pitkin metsäisiä polkuja. Kasvoni ovat jo hieman ahavoituneet ulkoilmaelämästä. Olen voimakas, oman asemani tietävä eurooppalainen Syrah. Olen luotettava, arvostan sukuani ja menneisyyttäni. Mottoni elämään on – älä unohda sukujuuriasi, ne antavat sinulle elämään tarvittavia rakennusaineita.

Sovin hyvin yhteen rehellisen maalaismaisen ruoan kanssa, jossa ei yrttejä ole säästelty. Rustiikkisen luonteeni vuoksi nautin erityisesti suur-riistan, kuten poron ja hirven seurasta. Hjallis Harkimo edustaa tyyliäni mainiosti.

Noniin, sitten kun vihdoinkin ollaan kohta täysi-ikäisiä niin ei muuta kun tuota sitten työpaikalle tarjoiluun! :P Mut kyl sopii mulle.

Lähteet:
www.viinilehti.fi/viinikone/

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.07.2009 - 06:42

Tuon testin perusteella minä olen nautiskeleva chardonnay, hauskoja kysymyksiä oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 07:10

Treppiano juu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 07:39

En käytä viinejä koska olen kuullut erään vuoden viinit eivät ole yhtä hyviä kuin muiden vuosien. Enkä muista vuotta jolloin viinin polkijat olivat istumalakossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 08:03

En muista enää testin tulosta mutta olin siihen kyllä pettynyt, vastaus ei ollut mielirypäleeni ainakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 09:02

Olenkin sitten merlot viini persoonnaltani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 09:32

Olen leppoisan lupsakka Chardonnay Euroopasta. Pidän perinteistä ja klassisesta tyylistä. En pidä itsestäni suurtakaan meteliä, olen rauhallinen ja yleisesti ottaen itseeni erittäin tyytyväinen....

jaaha, kukas tän uskois?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 09:53

Mun viinipersoona on RIESLING,siitä olenkin pitänyt ja just löytänyt erinomaisen aussiviinin!!Joskus vuosi sitten olin hauskojen ystävien kanssa Berliinissä,ylhäällä tvlinkkitornin raflassa,tilasimme viinin,se oli rieslingiä,just täydelliseksi jäähdytettynä,maistui silloin paremmalta kuin joku aito shampanja.Komeeta oli pyöriä tornissa ja katsella pimenevää Berliiniä ja skoolata.

Minuun ei välttämättä ole kovin helppoa tutustua mutta kun minut oppii tuntemaan, niin pinnan alta löytyy uusia mielenkiintoisia piirteitä. Mottoni elämään on – Parhaat onnistumiset ovat järjestelmällisen työ tulosta.<sanoo viinikone...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.07.2009 - 10:09

Tempranillo on minun rypälepersoona. Hauska testi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 11:17

Mulla testin mukaan vastaus: Olá olet Merlot Perhe ja ihmiset ympärilläni ovat minulle kaikki kaikessa. Olen pehmeä, onnellinen ja luotettava Merlot-rypäle. Pidän ihmisistä hyvää huolta ja viihdyn keittiössä kaiken tohinan keskellä. Kutsun mielelläni sukua ruokailemaan yhteisen ruokapöydän ääreen. Olen humaani ja siksi minusta on helppo pitää jo ensi tuttavuudella. Mottoni elämään on – kohtele ihmisiä kuin haluat itseäsi kohdeltavan.

Sovin hyvin yhteen yleisesti useiden liharuokien kanssa. Pehmeän hedelmäisen luonteeni johdosta tulen toimeen myös täyteläisten pastojen ja pataruokien kanssa. Pehmeimmilläni sovellun punaviinien ystäville vaikka ihan seurustelujuomaksi. Raakel Lignell edustaa tyyliäni mainiosti!

Mukava testi, hih

Lisätty: 24.07.2009 - 18:53

Ja aikani mietittyäni; kukahan tuo Raakel Lignell sitten on (= sivistyksessäin taitaa olla suur bermudan kolmio, ettei jopa neliö)

Lähteet:
www.viinilehti.fi/viinikone/

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.07.2009 - 13:30

Olá olet Gewürztraminer
Aah, rakastan itsenäni juuri tällaisena. Olen kukkea Gewürztraminer. Mielestäni me ihmiset olemme ihania kaikkine herkullisine kurveineen. Mottoni elämään onkin – nauti elämän kaikista pienistäkin asioista.

Sovin hyvin yhteen täyteläisten, voimakkaasti maustettujen ruokien kanssa. Itämaisittain valmistetut possu-, kana-, kala- ja äyriäiswokit saavat minusta riittävän tukevaa seuraa ja kypsän hedelmäisenä ja hennon makeahkona tasapainotan hyvin ruoan mausteisuutta. Riitta Väisänen edustaa tyyliäni mainiosti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 15:19

Viimeksi se oli trip3, varmaan se on paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 17:21

minulla tuli sama kuin emellä eli olen kukkea Gewürztraminer.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 18:57

Tebbiano on miun rypälepersoona, en kyllä tunnistanut siitä itseäni, mutta hauska testi =)
Lempi rypäleeni viiniä valitessani on Chardonnay ja sen olisin mielelläni hyväksynyt rypälepersoonaksi =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 21:31

Pelkkä kansanomainen libis kelpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 02:39

Rakel oli meidän kylän tyttöjä ennen kuin muuti pois,mutta miten hän liittyy viineihin?