Useimmissa jouluvaloissa lukee: "Vain sisä- ja ulkokäyttöön." Ja mitä muita vaihtoehtoja tiedät?

Lisätty: 24.07.2009 - 19:53

Älä nyt sulkis. Monet laittavat ulkovalot jo näin pimenevinä heinäkuun lopunöinä. Ainakin naapurit viereisessä talossa.

Lisätty: 26.07.2009 - 04:28

lukematon hei! Tuo oli epistä....en ala, jos en saa heti tietää totuutta!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.07.2009 - 22:21

Se on aivan sama kuin lääkkeissä: nautitaan sisäisesti , eli ensin syödään ne pikkulamppuset ja sitten ne poistuvat ulos normaalia tietä, jolloin ne valaisevat kauniisti ulkohuussia.

Kysyjän kommentti

Näin sen täytyy olla ulkohuussin valot. Uusi mainos kikka....voidaan käyttää myös syksyllä, niinkuin naapurit jo joka syksy tekevätkin. Modernia ja uudenaikaista porukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.07.2009 - 02:12

En oikeastaan tiedä, mutta semmosta kokemusperäistä havaintoa on ettei umpitunnellissa pitäis käyttää mitään sähkövehkeitä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 24.07.2009 - 03:26

Hehehe.. Hyvä kysymys. =)
Empä ole tullut moista ajatelleeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 05:25

Katselen sitten lähempänä joulua. Nyt ei tarvitse edes otsalamppua postilaatikolla käydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 06:53

vain sisäkäyttöön
vain ulkokäyttöön

jaa´ah vedenalla niitä tuskin voi käyttää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 06:58

voisko niitä kokeilla seinän sisässä silleen niinkuin puolivälissä ei sisässä eikä ulkona

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 09:49

Nämä lamput eivät ole sukellus valoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 09:55

Yläpuolel tai alapuolel...ylä-tai alakerras...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.07.2009 - 09:56

Voisihan joku laittaa niitä ulkoeteiseen, ei siis sisälle mutta ei myös uloskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.07.2009 - 10:03

Kappas vaan. Ja minä kun olen huomannut, että niissä lukee joko/tai. Mutta ei samoissa valoissa molempia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.07.2009 - 13:30

veden alla? avaruudessa :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 17:15

hih, vain yksityiskäyttöön. on se taas jollain välähtäny jouluvalo kun on keksinyt tekstin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 17:40

Koska siinä lukee "Vain sisä- JA ulkokäyttöön" , niin ehkäpä puolet k.o. lamppusarjan lampuista PITÄÄ olla sisätiloissa ja puolet PITÄÄ olla ulkotiloissa, siis samanaikaisesti.. ;=))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 18:59

Voips tietty olla, et voi ikkään kun syödä nuot jouluvalot; sisänen hommeli, ja tää ulkonen sit, et ne voip niellä vain ulkona ollessa.... tiiä sitten häntä....:) aaaapuuuvaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 19:47

Taitaa olla aika aikaista joulujuttuja penkoa, mujtta kyllähän noita varmaankin löäytyy niin sisä kuin ulkokäyttöönkin olevia juttuja! Kun ei vain olisi sisäisesti tai ulkoisesti käytettävistä kysymys?
Kysymyksen ajankohtaa ajatellen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 21:30

En ole tuollaista kyllä nähnyt koskaan.
Omissa kyllä lukee vain toinen noista ja yleensä että "vain sisäkäyttöön".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 02:37

Einiitä voi käyttää muihin tarkoituksiin,joten jätetään Sinut edelleen uteliaaksi.