Mitä toivoisit kaikkein eniten? Kaikki kategoriat mukaan lukien.

Mikä estää sitä toteutumasta, vai estääkö mikään?

Avainsanat: toive ja sen toteutus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.07.2009 - 23:54

Kaikkein eniten toivoisin omille lapsilleni hyvää elämää. Omalle ei ole enää niin väliä, se menee menojaan jo vanhasta tottumuksesta. Ja, kun rakkaillani on hyvä olla, niin on sitten minullakin. Toiseksi eniten toivoisin pääseväni vielä muutamaksi kuukaudeksi vapaaehtoistöihin Ugandaan, Olen ollut siellä kolme kuukautta ja sinne haluaisin uudestaan...

Lisätty: 24.07.2009 - 00:30

Niin ja mikä estää toteutumasta sitten. Lasteni perheiden elämään en voi muuten vaikuttaa kuin tukea heitä ja auttaa silloin, kun minun apuni on sopivaa ja mahdollista. Mutta se Ugandaan meno on tietty omasta terveydestäni kiinni. Voisin sinne lähteä vasta, kun pääsen työelämästä pois ja siihen menee vielä aikaa... Voishan sitä aina ottaa vuorotteluvapaata tms.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.07.2009 - 23:41

Monenmoisia haluja tulee, kun kategorioita lukee. Ja mikäkö estää toiveiden toteutumasta. Se ikuinen rahahan se on. Eikä kaikkea enää jaksaisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 23:45

Toivomuslistalla on mafiapomon lempiruoka eli vasikka liemessä ja sen toteutumista ei estä mikään, ainakaan Sisiliassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 24.07.2009 - 03:43

Että maailmassa olisi rauha. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 06:41

En osaa ainoastaan yhtä nimetä.Mutta,jos saisin kolme toivomusta niin exän vastauksen lisäksi terveyttä ja pitkää ikää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 07:11

olis rajattomasti vapaa aikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 07:57

että voisin mennä takaisin floridaan lokakuussa.. kaverin vanhemmat on este

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.07.2009 - 09:51

Terveyttäni en saa takaisin, mutta onnellista loppuelämää kaikesta huolimatta olisi ihana viettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 10:07

Rahaa rakkautta rauhaa,kaikille eikä vaan minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 10:19

Vähän tosikkomainen ja vakava vastaus mutta toivon todellakin eniten, että kuolen ennen omaa lastani! Oikeesti....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 10:38

Terveys on rahaa tärkeämpää.
Sitä kaikille ja varsinkin lapsille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.07.2009 - 13:32

Näin itsekkäästi ajatellen, rahaa ja paljon! se kulusii sitten asuntoon. autoon jne mutta eniten: Matkusteluun!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 15:02

Että en kaipaisi mielitiettyäni enää niin paljon ja vihdoinkin unohtaisin hänet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 15:17

Että voltinheiton mm-kisat pidettäisiin vihdoin korsossa. Täällä on volttareita aika paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 17:59

Että saisi tehdä Lampunhengelle 3 toivomusta, joista viimeisellä toivoisi (näin ahneena luonteena) taas uudet 3 toteutuvaa toivomusta...

Muistuipa mieleen: Lampunhenki antoi nuorelle parille juuri nuo 3 toivomusta, jotka hän lupasi välittömästi toteuttaa:
"KRISTALLIKRUUNU" kiljaisi nuori vaimo.
"VIT......UUN sun kristallikruunusi!", ärjäisi mies moisesta pikkutoivomuksesta ärtyneenä.
"Entä mikä on teidän kolmas toivomuksenne?" Kysyi Lampunhenki lempeästi.