Oletko koskaan tentannut puolisoltasi, tietääkö hän minkä väriset silmät sinulla on?

Tätä ei oikeastaan pitäisi kysyä. Mitä jos saat väärän vastauksen?

Lisätty: 23.07.2009 - 23:02

www.iltalehti.fi/sofiansohva...1_ss.shtml
Puolisosi voi olla rakastunut "henkisiin ominaisuuksiisi" tai sitten takapuoleen. ;-)

Avainsanat: väri silmien

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 23.07.2009 - 22:36

Joskus olen kysynyt että minkä väriset hänen mielestään silmäni ovat kun eri ihmisiltä saa eri vaustauksia, joskus on sinivihreät, joskus harmaavihreät, joskus siniharmaat jne.
Mutta koskaan en ole tentannut niin että tietääkö/muistaako.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.07.2009 - 22:43

No eiköhän se näy ilman opaskoiraa eteneville näkeville?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 22:43

En ole kysynyt, eikä kait kannatakaan, kun hän on hieman värisokea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 22:44

ei oo tarvinnut kun hää katselee niitä joka päivä:) väittää jot ne on harmaat ja mun mieletsä ne osn siniset:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 22:58

Ei hän muista koskaan minkävarinen joku on tai minkä näköinen.. No, mulla on niin erikoisen väriset silmät, ettei niistä saa muistavakaan selvää :D Tiedänköhän edes itsekkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 23:08

mulla on niin vihreät ja viekkaat silmät ettei voi olla muistamatta, jos kerran niihin katsoo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.07.2009 - 23:33

Kyllä joskus kysyin, mutta aina sanoi, että annas kun katson. Ikinä ei muistanut minkä väriset. En kyllä tiedä itsekään kun ovat niin kirjavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 00:45

meil on kyllä ihan muita riidan aiheita riittämiin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 06:37

Kyllä hän tietää että minä vihreäsilmäinen olen, itse kun sinisilmäinen on ja aina viilataan linssiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 07:02

Voi olla että tietää

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.07.2009 - 09:47

Tietääkö, eihän hän edes tiedä mihin mikin jo kymmenen vuotta lattialla olleet matot kuuluuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 10:18

Kyllä mieheni tietää silmieni värin,kerran hän sanoi silmieni olevan,kuin kamelontilla,vaihtuu valon mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 13:26

en ole.. ja sehän on aika helppo ottaa selville

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 18:44

Ei tarvii testata, kyllä tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 19:30

En oo testannu, ei ole tarvinnut.
Tähtisilmäksi joskus minnuu romattisesti kutsuu.
Oon huomauttanut leikillisesti, että missäpä vihreitä tähtiä on ??
Ei ole tarkoittanut väriä vaan tuiketta ja pilkettä =))
Siis, tietääpi hän silmieni värin ja peräänkin katsoo ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 02:34

En. Hän tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 10:57

kyllä minun mieheni tietää, aina hän sanoo et silmäni on kuin kameljontilla, vaihtaa väriä, päivällä vihreät , illalla ruskeat.. tiedä sitten.. :))