Millainen tulisi laulavan live-artistin olla?

Jotkut katselevat laulaessaan jonnekkin ja ei minnekkään, toiset taas kättelevät eturivissä olevia, toiset vaan seisovat, toiset juoksevat ympäri lavaa. Ja muitakin esiintymistapojakin on.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.07.2009 - 21:47

Pidän laulajista jotka ovat läsnä ja osaavat laulaa,eikä liike lavalla ole pahaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.07.2009 - 21:48

Charles Plogmanin tyyppinen, iloinen , flirttaileva, ja naisten mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 22:00

Vakuuttava, ottaa yleisö huomioon. Tällaisia tulee näin ensimmäisenä mieleen. Liikkuminen lavalla on hyväksi, jos se on sellaista luonnollista eikä mitenkään näyteltyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 22:12

Ensiksi täytyy osata laulaa niin, että tulee tippa linssiin.
Muulla ei ole niin väliä. Jos ei osaa laulaa, niin voi yrittää paikata Samantha Foxin malliin ja miehen pitää keksiä jotain M.A. Nummisen tyylisiä lauluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.07.2009 - 22:38

Hauska, iloinen, flirttaileva, ehkä heittää hivenen pervohkoa juttua/vitsiä,
huomio hyvin katsojat, EI laula playbackinä,luonnollisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 22:46

Juuri festareilla duunissa olleena voin sanoa että sellainen joka ottaa huomioon myös yleisön - ja kunnolla kuten Timo Kotipelto...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 22:56

Esiintyvän taiteilijan täytyy pystyä vangitsemaan katsojan mielenkiinto itseensä. Tämä on kaiken asiintymisen A ja O.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 23:01

itse tykkään Anna Abreusta joka on keikoilla todella energinen. Joten Anna on tosi hyvä esimerkki. :D
Ja hän ottaa joka ikisen fanin huomioon keikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.07.2009 - 23:31

Yleisön huomioon ottava, hymyilevä, svengaava, flirtti, vau vähän niin kuin Elvis aikoinaan. Meni naisiin kuin häkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 09:13

sellainen joka laulaa livenä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.07.2009 - 09:45

En erottele enkä arvaile, sanon vain: Arja Korisevasta pitäisi kaikkien ottaa oppia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 10:12

Mielellään elävä ja eläväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 10:57

Mun mielestä Bruce Springsteen on ihan yliveto esiintyjä,elossa oleva ja karismaattinen.Kerran Stadionin konsertissa mulla oli pikkukiikari mukana ja seurasin sillä häntä ja tuntui kuin olis laulanut ja esiintynyt vain mulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 02:35

Luonnollinen laulava live-artisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 11:00

saada yleisö mukaan alusta loppuun hyvällä laulu äänellään... :))