Kasvatat herneitä. Sinulla on kolmenlaisia taimia: pieniä ja huonovointisia, suuria ja hyvinvoivia ja keskikokoisia. Vesi riittää

vai kahden ryhmän kasteluun. Mitkä kastelet ?

Avainsanat: herne kastelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.07.2009 - 22:52

Pieniä ja keskikokoisia, sillä suurilla on jo niin suuret juuret, että saavat itse vetensä. Onneksi tänä kesänä ei paljon ole tarvinnut herhneitä kastella, ihan itsekseen ovat kasvaneet. Ja niitä on paljon, kaikki suuria.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.07.2009 - 20:15

En kasvata, kylvänyt kyllä olen.
Omineen saavat tulla toimeen, jos tulevat. Luotan tuuriin ja luontoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 20:43

Minä kastelisin niitä keskikokoisia ja suuria, vaikka sydämmellä niitä pieniä ja huonovointisia hoitaisin, mutta järjellä hoitaisin noita isompia vaan jos satoa meinaan saada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.07.2009 - 20:52

Suuria ja keskikokoisia kasvattelisin sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 21:49

pieniä ja huonokuntoisia, sekä niitä keskikokoisia,
se iso ja hyvinvoiva pärjää jo itsekseen,
ja kohta ne muutkin kasvavat yhtä suuriksi ja saat hyvän sadon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 21:52

noita kahta viimistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.07.2009 - 23:24

Kahta ensimmäistä ryhmää kastelisin. Ne suuret pärjäävät omillaan.