Kysyn miksi Idan koira on seikkaillut meidän nurkilla??Yhtenä menneenä kesänä,taisi kyllä olla meidän pihallakin..

kurkistamassa minkälainen piha Liisukalla..Kyllä oli pitkä matka Savosta tulla tänne..
Älä Ida heti vastaa..

Lisätty: 23.07.2009 - 21:15

Voi kun en katsonut edellisen kysymysen vastauksia..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 24.07.2009 - 09:43

No totuus tuohon kysymykseen on tämä: meidän koira oli tunnetustu "herkkupylly" ruoan ja juomankin suhteen. Vaunun oven ollessa raollaan, aisti koiramme ah niin ihanat ruoan tuoksut. Eikä Jesse kertakaikkiaan voinut vastustaa sellaista, siispä matkaan. Syötyään vatsansa täyteen liisukan tekemiä herkkuja ja saatuaan rutistukset ja rapsutukset oli Jesse niin onnensa huumassa, että hoiperrellen palautui kuin itsestään takaisin vaunulle.
Aika on jättänyt jo Jesse -ressukan, mutta jokin ennehän sen on täytynyt olla kun olemme käyneet kalassa siinä liisukan lähellä. Ja kenties tämä emäntäkin joskus aistii nenässään liisukan ihanat ruoan tuoksut ja seuraa koiransa jalanjälkiä.
Tämä tarina on tosi.

(Paitsi ei meistä kukaan tiedä missä Jesse silloin karkumatkallaan juoksenteli.)

Kysyjän kommentti

Kyllä seurasit koiran jälkiä...Kiitos vaan ja tervetuloa uudestaan...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.07.2009 - 20:10

Tiedän tositapauksen tuolta Matildan nurkilta Maaningalta. Isäntä oli itse vienyt autollaan koiransa Joensuuhun uudelle omistajalle. Muutaman päivän kuluttua omistaja oli soittanut entiselle isännälle, että koira on karannut. Parin päivän päästä se oli ilmestynyt takaisin Maaningalle entisen isännän luokse. Koiran rotu oli ajokoira. Matkaa paikkakuntien välillä on:

MISTÄ = Maaninka
MIHIN = Joensuu

Välimatka on 158 km
Koiran oletus etenemisnopeus on 20 km/h
Juoksu aika on 7 h 54 min

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 22:46

kysy vaan vastaus on : en tiiä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.07.2009 - 23:22

Ida ja koira on ollut liisukalla kylässä. Olette ilmeisesti jo entuudestaan tuttuja. Sitten ei täällä kummemmin ihmetellä. Ainut selitys minkä keksin. Muu olisi jo ihmeellistä sattumaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 11:06

olipas fiksu koiruli, kun osas heti reitin herkkupöydän ääreen... :))