Josefiina olikin etsintäkuulutettu karkuri, veneestä loikannut seikkailija ! Käyvätkös teidän lemmikkinne seikkailuretkillä?

Liittyen siihen eiliseen kissakysymykseen, kiitokset kaikille hienoista osaanotost ja avuliaista vastauksista. Isännät löytyivät, venekansaa, joiden ensi kertaa matkassa ollut laivakissa Josefiina oli alkanut epäillä että maissa olisi hauskempaa, mutta päätti kuitenkin palata.

koko tarina:

valperi-ontheroad.blogspot.c...-mika.html

Avainsanat: kesäkissa lemmikit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.07.2009 - 11:23

kiitos valpperi, kun annoit tietoa tuosta kisulista, sitä jo olenkin miettinyt, et mitenkös kisuli on pärjännyt... ihanaa, kun löytyi omistajat.. :)) kannattais kyl aina pitää kissoillakin pantaa josta käy ilmi omistajat.. .

Kysyjän kommentti

se pantajuttu on hyvä neuvo

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 23.07.2009 - 19:59

On minulla vahva tunne, että edellinen koiramme teki karkumatkallaan pyörähdyksen erään tunnetun napsulaisen pihamaalle. Karkasi nimittäin vaunulta ja tuli muutaman tunnin poissaolon jälkeen erittäin iloisen ja onnellisen näköisenä takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 19:59

Olipa mukava uutinen tälle päivälle =))
Miun 8v neiti kissa on enimmäkseen narussa. Oli city-kissa ennenkuin muutin maalle 3v sitten, joten tottunut olemaan kiinni.
Kun olemme ulkosalla niin sillon saa Tiltukin olla joskus vapaallajalalla.
Ei tee kummosia seikkailuretkiä. Joskus saattaa piiloutua pitkään heinikkoon, eikä varmasti sieltä vastaa kutsuihin, eikä ilmianna itseään vaikka melkein vieressä seisoisi =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.07.2009 - 20:00

Helpottavaa kuulla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 20:02

Minä sitten tykkään onnellisista lopuista! Varmaan oli hauska näky kun Josefiina tassutteli "taksiinsa"! Ymmärrän myös hädän mitä omistajat ovat tunteneet kissan katoamisen vuoksi. Omakin on hävinnyt pari kertaa ikkunan kautta, mutta onneksi on tullut ehjänä takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 20:12

Olipa mukavaa että kaikki päättyi hyvin, kissa pääsi oman perheensä pariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 20:25

Kun olin lapsi, niin meillä oli kotona aina vähintään yksi kissa pitämässä hiiret loitolla.
Joskus kollit olivat kauankin reissuillaan. Eräs tuli vasta vuoden päästä käväisemään pariksi viikoksi. Nyt sen matka on kestänyt jo nelisenkymmentä vuotta. Havainnot, ikävätkin, voi ilmoittaa Napsuun. Eipä taida kolli enää rietastella maan päällä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 21:45

Kyllä olikin sinulla hellyyttävä tapaus kerrottavana,loppu hyvin kaikki hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 22:14

onneksi kisuliini pääsi omaan veneeseen ja kaikki hyvin.
Fiinan äiti Zinna jäi joskus vahingossa vajaan, ja asuimme kosken varrella, olin aivan varma että sinne on pudonnut, mutta sitten kaikki paikat etsittyäni Zinna löytyi nukkumasta vajasta, sai kerrankin nukkua rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.07.2009 - 23:17

Olipas ihana loppu tällä kertomuksella. Sopisi ihan lasten iltasaduksi.