mistä ihmiset on yleensä kiinnostunut siis mistä tavaroista ja remontti avuista? omaa työllistämistä vain ajatellen!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.07.2009 - 15:29

Kyllä varmaan monenlaisia palveluja vanhukset kaipaavat. Eri asia on mitä he ovat valmiita maksamaan niistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.07.2009 - 13:59

Jos olet nainen, niin hoiva alalla ei työt lopu. Toinen on remontti-reiska, jonka palveluja vanhemmat ja varttuneemmat ihmiset kaipaavat, varsinkin nyt kun suuret ikäluokat jäävät eläkkeelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.07.2009 - 14:33

Juuri nyt olisin iloinen nurmikonleikkuuapurista. Kaikkea yleensä raskasta nostelua delegoisin toiselle. Talvi saapuu taas yllättäen, talvisin kola tarvitsisi ulkoiluttajaa. Pari ikkunaakin odottelee maalarimestaria.
Eli paljon on pientä touhua talouksissa jolloin sellainen yleismies Jantunen olisi paikallaan.
Laita vaan lehteen ilmoitus että pientä nimellistä korvausta vastaan käyt mielelläsi auttamassa ahdingossa olevia kanssasisaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.07.2009 - 15:18

Monet vanhukset tarvitsevat matonpesijöitä, tai jonkun viemään ne pesulaan. Pieni homma, mutta niin tuikitarpeellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 16:51

riippuu vähän missäpäin asut ja mitä olet valmis tekemään,
jos maalla, heinänteko, perunankaivuu, ym

kaupungissa
vanhusten ulkoiluttaminen, kaupassakäynti ym
kauppojen ilmoitustaululle lappu, yhteystiedot ja tuntitaksa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 20:33

Siivojaa kaipailisin juuri nyt, kun itse en oikein ehdi.
Ikkunat pitäisi pestä, samoin muutama matto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 22:47

Koiranulkoiluttaja on myös tarpeellinen, ettei koiralle tule liian pitkiä päiviä. Voisithan otta myös koiria lomahoitoon. Polkupyörien korjaus saattaisi olla hyvää bisnestä, sillä oman pyräni sisäkumi on vuotanut jo psri vuotta, joten se on saanut olla käyttämättömänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 18:50

Varsinkin moni yksin asuva, vanhempi nainen varmasti tarvitsee apua esim.lampun ja sulakkeiden vaihtoon, huonekalujen kokoamiseen, ikkunoiden ja mattojen pesuun, auton renkaiden vaihtoon ja muuhun pikkuhuoltoon.