Oletteko nähneet lentäviä lautasia?

Olen nähnyt lentäviä kahvikuppejakin.

Lisätty: 23.07.2009 - 12:50

Tämä niiden väisteleminen tapahtui entisessä elämässäni.

Avainsanat: lentävä lautanen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.07.2009 - 16:02

Lentäviä lautasia ja outoja valoilmiöitä. Nehän kuuluvat elämän eri tilanteisiin.

Kysyjän kommentti

so is

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.07.2009 - 11:48

En mitään noista, tarvittaessa raivon voi purkaa järkevämmälläkin tavalla,
vaikka pyöräilemällä 100km.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.07.2009 - 11:49

Thaimaan taivaalla humanoidit hurjastelivat toissa talvena. Neljä silmäparia sen ikuisti muutaman kerran illan aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 11:49

joskut tenavana kun äidin kanssa ajettiin pyörällä kesä yönä niin taivaalla lensi jokin outo valoilmiö. Molemmat psyähdyttiin sitä ihmettelemään. Se lensi hiljaa ja oli tosi kirkas, pyrtsömäinen. En tänä päivänäkään tiedä mikä se oli:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.07.2009 - 11:53

Kaikenlaista tavaraa sitä on nähnyt lentävän. Lautasia, kahvikuppeja, kenkiä, voileipiä - hauska näky kun voileipä lentää -, mutta vuodet tasoittaa tuota heittokättä kummasti, joten mitään lentävää ei ole aikoihin näkynyt. Jos näkisin, en silmiäni uskoisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 12:07

Ei ole lentäviä lautasia näkynyt vuosiin, eikä mitään muutakaan kummallista, nuorena näin paistinpannunkin lentävän munien kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.07.2009 - 13:17

-kyllä vain lentäviä lautasia, lentäviä laseja,lentäviä maitoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 13:42

Kyllä on entisessä elämässä nähty ja koettu tosi vaarallisiksi. Hyvä, kun henkikulta säästyi! Kuuma kahvikin osaa pannusta lentää, tiesitkö sen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 14:44

Heiteltyjä lautasia kyllä, kreikkalaisessa tanssissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 15:38

Lentäviä mattoja =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 15:46

No mie oon nähny kreikkalaisessa ravintolassa Lefgadan saarella vuonna-88 viimeksi lentäviä, särkyviä lautasia niin suuren määrän etten ole sen jälkeen niitä nähnytkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 16:52

Pari viikkoa sitten ravintolan astiakaappi kaatui metrin päähän meistä ruokailijoista, silloin näkyi pari sataa lentävää lautasta, mutta hyvä tuuri kun oli niin tähtien näkemiseltä vältyttiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 16:53

kyllä joskus lentäviä lautasia ja laseja,
mutta harvemmin onneksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 18:11

sillon ku ite suutun saattaa näkyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 19:24

Olen nähnyt ufoja.
70-luvun alussa talvisena iltana taivaalla oli puolisen tusinaa erivärisiä valopalloja, joille en keksinyt selitystä.
Ne olivat kaukana, mutta hyvin selvästi näkyviä. Tunnin verran lentelivät verkkaisesti vähintään puolen kilometrin korkeudessa. Jos olivat kauempana kuin arvelin, niin korkeammallakin. Meitä oli muutama kaveri niitä ihailemassa ja lehdessäkin noita ihmeteltiin.
Yksi noista kavereista näki myöhemminkin ufon. Päivällä ja sadan metrin päästä. Läpikuultava monikulmainen esine, joka ei kuulemma voinut olla mikään säähavaintopallo tai vastaava.
Eräs ufotutkija kertoo tietävänsä kaikki kaksitoista rotua, jotka telluksellamme vierailevat. Hän ei kuitenkaan ole itse ufoja nähnyt.
Lentävät astiastot meillä ovat harvinaisempia kuin avaruuden lentävät lautaset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 20:49

Kaikki mahdollinen on kyllä lennellyt täällä päin, joskus lautasetkin. Ufot harvemmin, ne ovat pysyneet siellä ufopaikoissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 23:14

En ole nähnyt, en kotona enkä ulkona. Haluaisin kyllä nähdä jotain yliluonnollista, mutta toistaiseksi kaikelle on löytynyt selitys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 11:09

Kreikan saaristossa kait Ithakilla jossain tavernassa melkein näin ainakin lentäviä aluksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 11:46

en elävässä elämässä ole ufoihin törmäillyt, mutta kun olin nukutettuna 56 vuorokautta näin unia näistä ufoista, miten he yrittivät minua pelastaa mistä milloinkin.. unet olivat niin todellisia, kun heräsin uskoin niiden olleen totta... no eivät olleet kuitenkaan...nuorena ja enerkisenä jaksoin heitellä pikkuveljeni pään menoksi mitä milloinkin, mutta nyt jo niin vähän enerkinen et ei jaksa enään ...