Oletko elämäsi aikana tullut sanoneeksi "en ikinä tekisi niin" ja lopulta kuitenkin olet tehnyt juuri niin??

Eli oletko huomannut joutuneesi tilanteeseen että joudut "syömään sanasi"?

Lisätty: 23.07.2009 - 15:06

Eli monella ne nuoruuden arvot heittävät häränpyllyä vuosien vieriessä :-) Näin myös minulla.... sitä on oppinut huomaamaan jotain siitä "ensimmäisen kiven heittämisestä"...

Avainsanat: ei ikinä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.07.2009 - 11:38

tässä on just sellainen lupaus, et en ikinä tarvitse tietokonetta mihinkään.... no missäs sitä ollaankaan , kuin pahasti koukussa ja on paljon muitakin lujia lupauksia, jotka ovat murtuneet kuin saksan ja itäsaksan rajamuuri...:)

Kysyjän kommentti

hyvä vertaus!! :-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.07.2009 - 11:03

En ihan tuon lauseen mukaisesti, mutta joskus on tullut sanottua, ettei koskaan enää, ja ne sanat on tullut syödyksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.07.2009 - 11:11

Kyllä olen. Useimmiten onnekseni omaan eläämäni liittyen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 11:18

Itseänsä vastaan on tullut rikottua montakertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 11:29

hmmm. luultavasti niin on käynyt. En vaan juuri nyt muista missä..ja miten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 11:31

Monta kertaa minulle on niin käynyt, nuorempana olin jyrkempi itseäni kohtaan ja nykyään menen siitä mistä aita on matalin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 12:54

Varma tapa saada kyseinen asia tapahtumaan sanomalla:"Ei ikinä". En enää käytä tuota sana paria ollenkaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.07.2009 - 13:18

Jepulis, muutaman kerran, hyvä esimerkki "en enää ikinä juo"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 13:49

Kyllä. Esimerkiksi sanoin puolivuotta sitten.....tänne en ikinä muuta ja kuukauden päästä jo asuin siellä! Taisi olla lupaushetkellä sormet ristissä selän takana....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 14:45

kyllä jotain siihen suuntaan enkä myöskään tee koskaan sitä mikä on vakaumukseni vastaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 15:57

Kyllä näin on käynyt ja nyt varon sanomasta silleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 16:22

no en kyllä ikinä ole niin sanonut enkä ikinä ole tehnyt niin,
enkä ikinä ole pitänyt noita lupauksia,
ei pidä koskaan sanoa ei ikinä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 17:37

Yrittää vokotella toisen naista ja vahingossa tulikin tehtyä niin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 18:12

tottakai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 22:01

En ikinä aikonut alkaa soittaa kitaraa.

Nyt en voi pitää näppejäni erossa melkein päivääkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 22:05

En ole ääneen sanonut.Ajatukseni olen kyllä joutunut syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 22:17

Olen joko harvinaisen kovapäinen tai sitten huonomuistinen, kun en muista sellaista koskaan tapahtuneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 10:03

Never say never,again.
Varmaan ikääntyessään mielipiteet,maut ja arvot tasaantuu ja pehmenee,mut ei silti särmän tarvi lähteä tai kärsiä.Nuoruuden kuohut tasaantuu tai käykö näin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 21:57

Vältän tuota typerää sanontaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 22:32

Sanoin joskus "En ikinä käytä pillifarkkuja". Nyt ne ovat lempihousuni... x3