Mitten hävitätte vanhat asiakirjat ja paperit joita paperiroskikseen ei viitsi laittaa ja polttamalla tulee tuhkaa tosi paljon?

Avainsanat: kerääntynyt 20 vuoden ajalta ja vanhentuneet tai turhia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2009 - 23:20

eikö kesän lopulla ole se muinaistulien yö, silloin notskiin vaan jos ei ole takkaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2009 - 22:54

meillä on silppuri.
puoliso aina silppuroi kun on kasaantunut isompi pinkka hävitettävää asiapaperia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 23:26

Mulla on mahdollisuus käyttää silppuria. Pienen määrän revin ajan kuluksi pieniksi siivuiksi:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 23:39

Erittäin hyvä kysymys.
Valtaosa kavereiden takkaan,
mutta loput paperilootaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.07.2009 - 23:44

Kerään isomman läjän ja vien ne sitten vanhan navetan taa ja roihautan tuleen. Kiva olla kipinämikkona siinä kuumuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.07.2009 - 00:09

En ole muuta hyvää konstia vielä keksinyt kuin sakset. Saa niin pientä silppua kun viitsii leikata. Siinä kuluu aika hyvin pitkinä pimeinä talvi-iltoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.07.2009 - 00:11

silppuria käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 00:21

mulla on silppuri, siinä sitä on hyvä purkaa agressioitaan kun tunkee papereita siihen räksyttimeen ..

  Ilmoita asiaton vastaus
A
Vastattu: 23.07.2009 - 04:04

Poltan tai pistän roskiin kuten muutkin roskat.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 23.07.2009 - 04:06

Meilläkin on paperisilppuri. Se on kätevä, kun sen voi tyhjätä muiden jätösten lomassa roskikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 06:06

pääsiääsvalakian virikkeheksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 06:25

Ensin silppuriin ja sen jälkeen takkaan.
Tuhkat sirottelen eri pensasiin. Sopii yritää vakoilijan lukea, jos pystyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 07:14

Meillä on silppuri , ja sen jälkeen paperinkeräys laatikkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 08:41

Silppuri on minulla
mut
Tietoturvapalvelut ovat apunasi, kun haluat luotettavasti tuhota tietoa tai toimittaa mitä tahansa materiaalia kierrätykseen niin, ettei tietoja pysty käyttämään yritystäsi vastaan. Tietoturvapalvelumme kattavat kaikki tiedon muodot:

• arkaluontoiset paperit
• piirtoheitinkalvot
• disketit, CD-levyt ja muut sähköiset tallenteet
• tietokoneet ja muut tallennettua tietoa sisältävät elektroniset laitteet.

Lähde L&T

varmaan myös yksityisille suunnattu palvelu

kannattaa kysyä omalta alueeltasi palveluja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 11:22

Suosittelen silppuria,se on hyvä keino.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 11:33

palamaan pistetään saunanpesään tai takkaan, tuhkat kyllä häviää kun puita päälle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 14:46

Silppuroin ne paperisilppurilla.Maalla saatan polttaa uunissa/takassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 17:29

Mikäli käytössäsi on silppuri olet jo puolimatkassa paperiesi kanssa. Mikäli kyse on suuremmasta määrästä henkilökohtaisia papereita, käänny paikallisen jätehuoltoyrityksen puoleen. Heillä on varmasti palvelu joka hoitaa sinunkin hävittämistä odottavat paperisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 19:41

Paperisilppuri on näppärä mutta kätevä.
Jonkin verran myös poltetaan nuotiossa elokuun hämärtyvässä illassa.
Takassa eikä uunissa meillä polteta paperia, koska siitä tulee niin paljon tuhkaa eikä savuhormi tykkää hyvää paperin polttamisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 23:10

Saksilla tai revin käsinee hyvin pieneks silpuks.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 10:11

Hyvin varustettuja huusholleja napsuilla,silppuritkii,mulla kun ei oo mokomaa joudun repimään kätösillä ja jos en jaksa,niin pistän pinoon ja tehrään myohemmin.Ilmankos on paperikasoja sielsuntääl ;-D.Polttaisin notskissa,mutta kaupungin järjestyssäännöt kieltää senkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 10:54

meillä on tuolla pihan perällä polttotynnyri, jossa poltetaan meitin , kuin myöskin muidenkin papereita ...palaa siellä sitten muukin poltettava roska....