Mitäs Martat tai Martit tykkäisitte,jos naapurin isäntä tai emäntä katsoisi sinua silläsilmällä?

Itse en varmasti enää osaisi olla luonnollinen hänen seurassaan.

Avainsanat: vieras katse

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2009 - 23:33

No voi juku !! Sehän olis ihanaa, kun joku kattelis, kunhan ei tulis koskemaan :O

Kysyjän kommentti

Mie ainankin oisin polleeta,jos joku vierasmies miuta katsois silläsilmällä,mutta ei taida olla pelkoa siitä,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2009 - 22:22

no minulla ei sitä pelkoo ole, on tuos naapuris sellainen nuorempi poikamies, joka katselee varmaankin nuorempia tyttelei, mut jos hän vinksahtais jotenkin , niin ois mul varmaankin tukala olo... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.07.2009 - 22:22

Kyllä tykkäisin! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 22:24

Mikäpä siinä kun se ei vaan ole se värisilmä :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 22:28

no se olkoon heidän asiansa sitten. täällä on naapureinani enimmäkseen eläkeelle siirtynyttä porukkaa, ja yksi vanhempi mies jolla on rivot jutut mutta muuten mukava persoona. en osaa edes kuvitella että minua joku naapuri sillä silmällä tiirailisi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.07.2009 - 22:30

Ei se kivalta tuntuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 22:34

Onneksi täällä ei ole isäntiä ja emäntiä, kun on tuonne maalle on matkaa sen verran paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 22:43

Toivottavasti ei katso. Olisin heikko vastustamaan kuisausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 23:24

hyi sinua börje?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.07.2009 - 23:43

Saatte uskoo että hanttiin en pane.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 23:54

Hyvin kysytty ja paikoin myös vastattu.
Joku ylläolevista ilmeisesti luhistuisi...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 00:23

hyvin ton katselun kestäis, saattais vaikka vähän ylpistyä,
niiden hommien kanssa sitten on jo toinen juttu,
niistä vois syntyä isompi suukopu kotirintamalla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 03:17

En tykkäis alkuunkaan, elämä voisi tulla vaikeaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 23.07.2009 - 05:16

Pieni naapuriromanssi ei olisi pahitteeksi. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 06:02

noh, sehän vain piristäisi päivää
mutta tässä talossa naapurina sattuu olemaan niin iäkäs pariskunta,
ettei sitä vaaraa ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 07:02

Se olisikin mukavaa minun itsetunnolleni , näin rupsahtanutta jos joku katselisi vielä sillä silmällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 07:09

Jos asuis toisenlaisia ihmisiä,niin sais katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 11:34

ei oo pelkoo.. naapurit on niin kaukana jotta pitäis olla niiiin pitkä silimä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 15:52

No, hm....kun naapureitani ajattelen en tosiaankaan tykkäis, mutta jos olis fiksu ja mukava mies naapurina niin kyllähän se itsetuntoa kohentais kummasti. Tarkemmin ja useammin katsottuaan kääntäisi silmänsä sitten kuitenkin muuhun suuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 19:47

Ei ole miulla sellaisia naapureita jonka sellaisesta katseesta tykästyisin, enkä varsinkaan naapurin Martan =)
Mutta jos nyt sattuis olemaan kiinnostavan näköinen mies henkilö, niin katsokoon, kunhan jää katselu asteelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 20:59

Joku vuosi sitten maalasin peltikattoa, niin naapurin rouvan sisko tälläytyi ottamaan aurinkoa varsin paljastavassa asussa. Käänteli siinä itseään muka vahingossa vilautellen.
Ei siitä joutanut mentä on mennä kysymään, että mitä hänellä on mielessä.
Vähän myöhemmin hän kysyi pienessä hiprakassa, että miksi en tullut pitämään "taukoa"? Aika uskalias ajatus, kun kumpikin oli varattu ja niinkin tuttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 22:42

Ainahan ne on vähän silleen katsellu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 23:25

Jaa'a...Empä paljoo oo naapureitani nähny vaik vuos ja asuttu.Seinänaapuri ei oikee oo miun makuun,mut eipä tuo haittais vaik kattelis.Yläpuolel asuvan kans meil on hyvin läheiset välit,ollaa ystäviä,sama harrastus ja välil käyää tanssimas ja istutaa iltaa.Kyl se sil silmäl kattelee,mut eipä se miuta haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 10:19

Ei katseet "tapa",vois sanoa,mutta ei mullakaan ole kuin Lennu ja Tanja eli isäntä ei ainakaan katsele,mutta kait vois olla hiukka rinda roddingilla,siitä syystä,jos näin kävis...