Onko vihollisen vihollinen sinun ystäväsi ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2009 - 21:45

pidä ystävät lähelläsi ja viholliset vielä lähempänäsi vai miten se meni..
ehkä ystävä ehkä ei...riippuu vihollisesta

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2009 - 19:31

harvemmin, mutta voihan niinkin käydä ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 19:32

ihmeiden kautta saattais tulla ystäväkseni... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.07.2009 - 19:37

Outo kysymys. Luen tuon näin: vihaako ystävänikin sitä jota minä vihaan. Näin ajatellen eivät ystäväni sentään niin lojaaleja ole minua kohtaan, että vihaisivatkin kanssani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 19:57

Ei.
En varsinaisesti pidä ketään "vihollisena". Voinhan olla itse väärässä, jos olen eri mieltä jostain, tai sitten en tiedä asian taustoja.
Jos en pidä jostakusta, niin pysyn vain etäällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 20:09

Ei, minulla ei ole vihollisia elävässä elämässäni, vain ystäviä jotka olen itse valinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 20:11

Ei ole. Maailma on loppujenlopuksi, niin kiero ja katala, että mitä tahansa voi tapahtua. Jos ei muuta, niin tuo Suomalaisten rakastama kateus voi aiheuttaa päässä naksahdyksia, joita on vaikea ennustaa edes kokeneen ja kaikki valtaremmin luistot nähneen psykologin. Ystävyys ei enää siinä pelissä paljoa paina. Valitettavasti todettu joidenkin kohdalla, sukuvika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 20:17

Ei tietääkseni. Mutta eihän varmuudella voi sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 20:39

Ei se, että joku muu on kyrsiintynyt samaan tyyppiin kuin minä, tee hänestä ystävääni, ei edes liittolaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 21:10

Kaikki viholliset on hyvä pitää ystävinä.
Iskun paikka tulee myöhemmin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 21:19

vois olla mut ei ole vihollisia tietäääkseni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 21:46

Entisen matematiikanopettajani mukaan kyllä. Kaikkien muiden mukaan ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.07.2009 - 22:10

Ei taida olla vihollisia, joten pitää sanoa ettei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.07.2009 - 22:25

Aivan hyvin voisi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 23.07.2009 - 04:23

Hauska kysymys. =)

Saattaisihan se niinkin olla. En todellakaan tiedä, kun ei ole vihollisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 08:02

Minulla on muutama inhokki,mutta ystäväni ei tiedä heistä mitään,olen huono vihaamaan ketään,viha syö sisintäni,siksi en vihaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 11:42

minulla ei ole vihollisia.. arvostan kaikkia ihmisiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 16:36

On.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 17:36

Yhteinen vihollinen on aika heikko pohja ystävyydelle