Milloin tunnet itsesi pelleksi ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

X
Vastattu: 23.07.2009 - 04:40

Olen mielestäni aika pelle. Helpompi hyväksyä, kun teeskennellä jotakin mitä ei olisi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2009 - 19:32

tosissani tunaroituani, eli siis ihan yhtenään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.07.2009 - 19:34

Kun kaiken uurastamisen jälkeen seison taka-alalla, eikä kukaan minua huomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 19:35

töppäiltyäni, missä milloinkin, olen itseni täys munaavaa tyypiä nääs... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 19:58

Täällä Napsussa en pahemmin mieti, jos on kyse mielipidekysymyksestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 20:07

Yleensä aina kun toisten ihmisten seurassa olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 20:13

Just nyt huomasin, kun kysyit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 20:18

Jos olen tyrinyt todella pahasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 20:46

Joka päivä jossain vaiheessa, näin tää menee... halusit varmaan esimerkkei, mut niit on niin paljo, mut se täs iäs on hyvä, ettei se haittaa, tuo pellenä olo missään vaiheessa (jos ymmärsin oikein, mit tuol pellenä olemisel sit tarkotit):)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 21:09

Jos en festariduunissa osaa antaa selkeää ja oikeaa vastausta heti.
Onneksi kunnon pohjustaminen auttaa pitkälle tuossa pelle jutussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 21:20

koko ajan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 21:47

Kun huomasin, että treffipartneri onkin parisuhteessa. Siinä oon tuntenu itteni kyllä eniten pelleksi tähän mennessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 21:49

Jonkun nolon jutun jälkeen. Yleimmiten jos sanon jotain, mikä on mielestäni hauskaa, mutta toiset eivät ymmärrä. Siinä tulee hieman kiusallinen olo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 22:00

Aina vaan, kun tulee vanhemmaksi, huomaa miten pelle sitä onkaan. Ja yrittää viisastua, siinä kuitenkaan onnistumatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.07.2009 - 22:08

Vähän väliä, kun huomaan että minulle on puhuttu palturia, tai jotenkin muuten höynäytetty, enkä ole huomannut heti sanojan/tekijän tarkoitusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 22:25

usein, liiankin usein.
virastoissa ja missä vaan asioita hoitamassa kun virkailijat puhuvat niin "hienosanaisesti", joudun itse aina välillä sanomaan että mulle saa selostaa ihan suomex asiat että ymmärrän..silloin tunnen olevani kyllä suuri pelle kaikkien sivistyneiden ihmisten joukossa.
ja samoiten jos en vaan ymmärrä jotain jutun juurta

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.07.2009 - 22:26

jos tunaroin oikein pahasti varsinkin jos ihmiset näkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 08:50

Kun suusta on päästänyt jonkun tosi huonon jutun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 11:24

Silloin,kun tulee töpeksittyä pahastai ihmistenilmoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 11:44

en koskaan, kaikki mokailee ja silloinkin voi antaa itselleen anteeksi. Hävettänyt on monta kertaa:)