Onko sinulla fobioita?

Itselläni voimakkaimpana ahtaan paikan kammo.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 22.07.2009 - 18:30

Korkean paikan kammo on sieltä pahimmasta päästä. Ja käärmeitä inhoan yli kaiken muun.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2009 - 18:30

Minä en mielelläni kiipeile korkeisiin paikkoihin, alkaa ahdistamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 18:31

ei ole vieläkään ilmaantunut, linkeissä 22 aikaisempaa vastausta kysymykseen :

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/15318

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/15301

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 18:50

käärmeet, korkeat paikat, ahtaat paikat, pienet ötökät hiiristä- hämähäkkeihin, ukkonen.. on varmaan muitakin, mut en nyt muista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 18:54

Inhoan hämähäkkejä ja käärmeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 19:05

jaa'a

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 19:08

suljetun paikan kammo ( olen jäänyt hissiin kerrosten välille ulkomailla ja vessaan lukkojen taa
ja lapsena isoveljeni telkesi minut pimeään kellariin)
kait juontaa noista kokemuksista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 19:20

Käärmeitä inhoan.
Korkeanpaikan kammosta pääsin eroon Teidellä käydessä =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.07.2009 - 19:30

Selän takana oleva pimeys ja kaikki mitkä matelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 19:45

Eipä ole ilmaantunut.
Kerrostalon rakennustyömaallamme sattui 80-luvulla sellainen tapaus Matinkylässä, että meillä oli saunailta talon valmistumisen johdosta eräänä perjantai-iltana ylimmässä eli 20. kerroksessa. Talossa ei ollut vielä asukkaita. Viimeinen meistä mesuista eli kaverini lähti pois talosta ja tarkisti, että ketään ei jäänyt sinne. Lakeutui hissillä alas ja sulki tietysti kaikki ovet ja katkaisi sieltä myös sähköt, niinkuin tapana oli. Eräs kaveri oli kuitenkin ollut tulossa toisella hissillä alas ja jäi 5-4 kerrosten väliin hissiin sähköjen katkettua talosta. Kaveri oli tiennyt, että seuraava taloon tulija on siivooja maanantaina klo. 7. Koko viikonloppu pimeässä hississä tulossa siis. Kännyköitä ei silloin vielä ollut. Lauantaina paniikissa ollessaan kaveri oli saanut olkapäällään jotenkin kuitenkin kammettua hissin oven pois paikoiltaan. Olkapää meni kuitenkin samalla sijoiltaan ja ruhjeita tuli käsivarsiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 20:18

En välittäisi kuolla tapaturmaisesti, joten vältän ylivaarallisia paikkoja.
Sellaiseksi lasken laskuvarjo- ja benjihypyt ja ylipäätään kaiken hyödyttömän, missä voi kuolla, jos jokin menee vikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 20:38

Korkeat paikat ja pimeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 21:04

Kai niitä kaikilla jonkinlaisia on.
Ehkä pahin on se että joutuisi olemaan maan alla ja pienessä, ahtaassa tilassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 21:25

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 21:56

Lievä korkean paikan kammo, eli tulee epämukavahko olo ja erittäin lievä klaustrofobia, joka koskee lähinnä niin ahtaita paikkoja ettei pysty liikkumaan ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.07.2009 - 22:28

Klovnifobia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 22:53

dentofobia (hammaslääkärikammo),
Entomofobia (hyönteistenpelko),
Ksenofobia (tuntemattoman pelko),
Monofobia (yksinäisyyden pelko),
Tafefobia (elävältä hautaamisen pelko),
Traumatofobia (onnettomuuksien pelko)
..siinähän ne päällimmäiset...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 00:00

Hämähäkit ja hiiret ovat pelottavia. Myöskin korkeat ja ahtaat paikat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 00:26

Hämähäkit(jopa lasten silikoniset ötökät)saa mut hysteeriseksi,samoin torakat ja muutkin pikkumönkijät,myös aika paha dentofobia,mutta siitä olen kouluttanut itseni aika hyvin eroon;pakko.Ei muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 23.07.2009 - 04:31

Gooteiksi pukeutuneet naiset ja hämärät äänet. Seksuaalivähemmistöihinkin suhtaudun pienellä varauksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 11:06

Hämähäkit ym ötökät.... mulla on ikuinen epäonni koska lätkäisen yleensä hämikset lehdellä seuraavaan elämään.....

Lisätty: 23.07.2009 - 11:23

Niin ja todellakin HAMMASLÄÄKÄRIKAMMO

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 11:51

korkeat paikat minullakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 18:52

Hämähäkit kun sanottin lapsena ollessani,että jos tappaa hämähäkin äiti kuolee..