miksi miesten vessat on siistimpiä ku naisten vessat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2009 - 16:30

No harvemmin tulee käytyä naistenvessoissa, siitäkin yleensä tulee sanomista, mutta olen kyllä sitä mieltä ettei miehillä ole tässä asiassa mitään häpeämistä ..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2009 - 16:25

ai onko .. missä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 16:27

Eikös se ole toisinpäin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 16:44

Näin todella kertovat ne jotka tietävät eli siivoustyötä tekevät. naitsen WC:t esim. ravintoloissa ovat yököttävän sotkuisia, siitä on havaintoja. Sama tahtoo työpaikalla eli naiset sottaavat sekä WC-tiloissa että taukohuoneessa.
meidän taukohuoneessa käy vain naisia ja joskus ihmetellään millaista noilla ihmisillä
mahtaa olla kotona.
Suomalaiset eivät ole siistejä, se juttu on legendaa sekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 16:48

Minulla ei ole tuohon varmaa tietoa kun en miesten vessoissa ole käynyt, mutta tarinoita olen kuullut että naisten vessat ovat sotkuisempia, haluavat varmasti sottaisuutta tehdä kun ei itse tarvitse siivota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.07.2009 - 16:55

En ole pahemmin poikain puolella poikennut, mutta sen tiedän kun joskus olen niitä joutunut siivoamaan, että pöntöt ja lattiat ovat miestenpuolella huomattavasti epäsiistimmät kuin naisten puolella. Miestenpuolella taas roskikset ovat siistejä kun käsiä ei pestä ollenkaan tai sitten ne pyyhitään lahkeisiin. Naiset taas heittelevät paperit minne sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 17:00

Ehkä miehet käyvät harvemmin wc:ssä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.07.2009 - 17:06

Enpäs ole tiennyt tuotakaan, että näin on. Nyt sitten tiedän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 17:07

Koska täytyyhän sen jossain näkyä, jos miehet tutkimuksen mukaan virtsaavat kadulle enemmän kuin naiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 20:36

niin väitetään,
ja joskus olen joutunut avustaessani miestäni menemään miestenvessaan hänen kanssaan, ja saman huomion olen tehnyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 20:38

Naisten vessaan on aina jono, miesten ei koskaan.
Teatterissa miesten vessassa käy pari miestä, joten siivouksen jöljiltä se on tietysti siisti. Ei sellaista kehtaa sotkea, koska siitä voi jäädä kiinni. Vahtimestari saattaa muistaa, ketkä kaksi siellä kävivät. Naistenvessan kymmeniä kävijöitä ei muista kukaan.
Pitäisikö naistenvessoihin asentaa valvontakamerat?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 20:57

Kyllä totuus on tuo kysyjän mainitsema asia.
Naiset sotkee siteillä ja muilla, pöntöt aina tukossa, ei osata lukea ohjeita eikä välitetä niistä.
(kokemusta asiasta juuri talkooduunista)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 21:05

Olen kyllä samaa mieltä että miesten wc:t siistimpiä. Olen aikoinani siivoillut ja todennut kyseisen
asian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 21:27

ootko ihan varma?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 22:09

oooon ihan varma?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 22:15

Erittäin tuoreella kokemuksella sanon,et miehet on sotkuisempia joten vessa siivotaan useemmin.Miehet ku kuvittelee et "se" on pitempi ku oikeesti onkaa ja eivät sit osu siihe pisuaariin,jota ei myöskään osata vetää lähtiessä.Naiset on siistimpiä,poikkeuksena venäläis naiset jotka seisovat pöntön päällä.Kuiteki harvemmi naisten vessaa joutuu pesee mitä miesten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.07.2009 - 22:29

Enpäs ole huomannut moista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 00:28

Vessat samoin kuin ravintolat on tasan tarkkaan saman näköisiä kuin käyttäjänsä eli...

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 23.07.2009 - 04:40

Kyllä se taitaa olla toisinpäin. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 15:17

Onko?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 11:41

Naiset sikailee enemmän se on siivoojien tuntema tosiasia.