Mitä maksaa v. 1989 Mersun käytetty virtalukko (E240) ja vaihtotyö ?

Avainsanat: mersun virtalukko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 22.07.2009 - 11:59

Näinköhän löydät muualta kuin "ruttutukusta" tai purkaamolta käytettyä virtalukkoa. Melkeimpä suosittelen ostamaan uuden uusine avaimineen päivineen. Vaihtotyöstä sen verran sanoisin, että riippuu missä vaihdatat. Jos viet sen Mersun liikkeeseen on tuntiveloitus huomattavasti kalliimpi kuin jossakin pikkukorjaamossa.

Kysyjän kommentti

Ostin uuden lukkopesän ja vaihdatin pesän "pajalla", kustansi töineen ja uusine lukkopesineen yhteensä € 112.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2009 - 13:29

Motonetissä on uusiakin kohtuu hintaan. Kyllä sen kätevä mies vaitaa kahdella kivellä ja tunnin työllä. Motonetin hinnat näkyy olevan n.35€ ylöspäin.
www.motonet.fi/web/guest/var...tview=true
En tunne mersuja, ainoastaan minit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 13:49

ett hundra seiten viis,
sanoi vanha Sipoolais serkkuni,

- löydät varmaan parempiakin tarjouksia -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 19:31

Ellen nyt ihan väärin muista, niin tutun tuttuni, joka pitää Mersun merkkihuoltoa, kertoi tuon olevan aika tavallinen vika ja että hän pitää varaosaa (lukkorunkoa tai jotain) aina autossaan ja vaihtotyökaluja. Ei ollut kallis korjaus ja työ kestää noin vartin.
Kannattaa kysyä ENSIN merkkiliikkeestä tässä tapauksessa.
Ei ole kiva, että autossa on eri avaimia oviin ja virtalukkoon ja jos kyseessä on tyyppivika, se käytettykin on valmiiksi kulunut.
Kysyminen ei maksa mitään.

Lisätty: 20.08.2009 - 08:18

Niiinhän mä just sanoin. =)