X
Kysytty: 22.07.2009 - 08:21

Ihmiset Napsun takana?

Napsutamme päivät ja joskus yöt ajattelematta yhtään kenen tekemällä sivustolla me oikein tapsitaan. Napsun ylläpidolla on yksi "Ylläpito" account, mutta missään ei lue kauheasti tietoa ketkä ovat tämän kaiken takana. Entä millä ne kaikki mahtavat palkinnot ja sivuston serveri on rahoitettu, mainoksilla? Mitkä ovat sivuston tavoitteet?

Mahtava paikkahan tämä on, mutta ei liikeideana kovin toimiva ainakaan vielä, kun kävijöitä ei ole kovin paljon suhteessa suureen mainostukseen.
Klikkailkaapa muuten niitä mainoksia, että saadaan sivusto pysymään elossa ja olkaa jokaisella sivustolla +1min. :)

Lisätty: 22.07.2009 - 09:03

Entä milloinkos beta vaiheen on tarkoitus loppua ja mitä on vielä suunnitteilla?

Avainsanat: napsu ylläpito tieto tulevaisuus etc

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2009 - 14:43

kaiken takana on nainen :D

Kysyjän kommentti

hehe..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2009 - 09:25

liian vaikeata minulle,ymmärtää edes kysymystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 09:46

Itse saan tiedot matkoista muuta kautta ja vähemmän tulee lennettyä.
En juuri availe mainostajien sivuja pelkän kannatuksen vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 09:47

Varmasti Sinun täytyy ottaa ylläpitoon suoraan yhteyttä, saat vastauksen kuin kysymällä näin yleisesti. Tai ehkäpä ylläpito onkin jo vastannut Sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.07.2009 - 10:07

Muutamia saattaisi tuo tieto kiinnostaa. Mutta kasvottomina mekin pysymme profiilimme takana. Olkoot siis hekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 10:54

Samaa asiaa on ihmetelty ennenkin ja tässä tulos:
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/13682

Siinä X lle tehtävä, selvitä meillekin laskutikkuajan opiskelijoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.07.2009 - 10:59

Ylläpito osaa vastata tuohon, mutta vstaako, se onkin jo toinen juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 11:09

no hyvin ovat hiljaa pysyneet itsestään, mutta tunnustuksena kyllä voi sanoa, että ihan kohtuudella nämä normaalit ylläpitohommat on hoidettu ja sivuston tekninen toimivuus on ihan huippuluokkaa (verrattuna muihin vastaaviin) , kait niitä mainooksiakin sitten riittävästi pläräillään kun ovat vaan näyttäneet lisääntyvän ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 12:44

Sama vastaus kuin minkä jo aiemminkin kerroin kysymykseen.

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/13682

Viestintäviraston omistustiedot:

WHOIS Results for napsu.fi

domain: napsu.fi
descr: Sami Sakari Leinonen
descr:
address:
phone:
status: Granted
created: 12.9.2006
expires: 12.9.2009
nserver: prodns.kotisivut.com [OK]
nserver: prodns2.kotisivut.com [OK]

More information is available at domain.ficora.fi/
Copyright (c) Finnish Communications Regulatory Authority

Lisätty: 14.05.2009 - 23:24
WHOIS Results for napsu.com

Whois Server Version 2.0

Domain names in the .com and .net domains can now be registered
with many different competing registrars. Go to www.internic.net
for detailed information.

Domain Name: NAPSU.COM
Registrar: GODADDY.COM, INC.
Whois Server: whois.godaddy.com
Referral URL: registrar.godaddy.com
Name Server: NS1.PERICOM7.CO.ID
Name Server: NS2.PERICOM7.CO.ID
Status: clientDeleteProhibited
Status: clientRenewProhibited
Status: clientTransferProhibited
Status: clientUpdateProhibited
Updated Date: 08-nov-2008
Creation Date: 07-nov-1999
Expiration Date: 07-nov-2009

>>> Last update of whois database: Thu, 14 May 2009 20:22:31 UTC <<<

NOTICE: The expiration date displayed in this record is the date the
registrar's sponsorship of the domain name registration in the registry is
currently set to expire. This date does not necessarily reflect the expiration
date of the domain name registrant's agreement with the sponsoring
registrar. Users may consult the sponsoring registrar's Whois database to
view the registrar's reported date of expiration for this registration.

TERMS OF USE: You are not authorized to access or query our Whois
database through the use of electronic processes that are high-volume and
automated except as reasonably necessary to register domain names or
modify existing registrations; the Data in VeriSign Global Registry
Services' ("VeriSign") Whois database is provided by VeriSign for
information purposes only, and to assist persons in obtaining information
about or related to a domain name registration record. VeriSign does not
guarantee its accuracy. By submitting a Whois query, you agree to abide
by the following terms of use: You agree that you may use this Data only
for lawful purposes and that under no circumstances will you use this Data
to: (1) allow, enable, or otherwise support the transmission of mass
unsolicited, commercial advertising or solicitations via e-mail, telephone,
or facsimile; or (2) enable high volume, automated, electronic processes
that apply to VeriSign (or its computer systems). The compilation,
repackaging, dissemination or other use of this Data is expressly
prohibited without the prior written consent of VeriSign. You agree not to
use electronic processes that are automated and high-volume to access or
query the Whois database except as reasonably necessary to register
domain names or modify existing registrations. VeriSign reserves the right
to restrict your access to the Whois database in its sole discretion to ensure
operational stability. VeriSign may restrict or terminate your access to the
Whois database for failure to abide by these terms of use. VeriSign
reserves the right to modify these terms at any time.

The Registry database contains ONLY .COM, .NET, .EDU domains and
Registrars.

Lisätty: 14.05.2009 - 23:29
Napsu

Y-tunnus: 2070965-8

Viimeisin tieto Alkupvm Tietolähde
Toiminimi Napsu 02.11.2006 Patentti- ja rekisterihallitus

Yritysmuoto Yksityinen elinkeinonharjoittaja Patentti- ja rekisterihallitus

Kotipaikka NURMIJÄRVI 02.04.2008 Patentti- ja rekisterihallitus

Yrityksen kieli Suomi 30.10.2006 Verohallinto

Päätoimiala Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus 31.12.2007 Verohallinto

Postiosoite PL 111
01801 KLAUKKALA
26.03.2008 Yhteinen

Puhelin 09 2316816 26.03.2008 Yhteinen
Sähköposti 26.03.2008 Yhteinen
www www.napsu.fi 27.10.2006 Yhteinen

Voimassaolevat rekisteröinnit
Rekisteri Tila Alkupvm
Kaupparekisteri Rekisterissä 02.11.2006
Verohallinnon perustiedot Rekisterissä 30.10.2006
Ennakkoperintärekisteri Rekisterissä 27.10.2006
Arvonlisäverovelvollisuus Liiketoiminnasta alv-velvollinen 23.10.2006

Näytä rekisterihistoria
Ennakkoperintärekisteröinnin voimassaolo:
Tapahtuma Pvm
Seuraava tarkistuspäivä 28.02.2010

Y-tunnushistoria
Pvm Tapahtuma Selite
27.10.2006 Tunnus annettu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 13:51

Ne sisällön kannalta tärkeimmät löytyy käyttäjäluettelosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.07.2009 - 14:21

NOhan sitä vähän mietitty että kukas tämän kaiken takana on ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 00:54

Taas OPOY kaivanut esiin lostavan vastauksen,mutta Myntigueh´n luultavasti lähempänä totuutta ;-)luulen ma.