Missä asiassa menee pupu pöksyyn??Juokset kovaa karkuun..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 22.07.2009 - 11:05

Epäilyttävästi käyttäytyvät nuorisojoukot saavat minut liikkeelle aika vilkkaasti, ja taatusti eri suuntaan kuin mihin ovat nämä nuoret liikkeellä.

Kysyjän kommentti

Samoin täällä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2009 - 01:28

En kyllä ole ensimmäisenä rintamakarkureiden joukossa. Jos tulee viholaisia oikein paljon vastaan ja olen enää yksin jäljellä, teen täyskäännöksen ja etenen jälleen suoraan eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 22.07.2009 - 08:33

Pelkään jostakin syystä kamalasti yöllisiä vastaantulijoita lenkkipolulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.07.2009 - 10:03

Käärmeen vastaan luikerrellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 10:18

esitelmä koulussa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 11:03

ei ole vielä tullut vastaan, mutta kait sekin asia jonkun kulman takana lymyää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 12:17

käärmeet ja muut ötökät... sekä korkeat paikat niistä suksin lujaa pois.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 14:18

Olinpa kerran Floridassa ja mentiin länsirannalle ihan aamusta. Mie aattelin heti mennä uimaan, vaikkei rannan uimavahti ollut tullut. No, kävelin siinä syvemmälle ja oli vähän yli vyötärön vettä, kun huomasin, että noin 30 m päässä lähestyy iso evä suoraan minua kohti ja lähestyi kovaa vauhtia! Minä panikoin ja kauhusta jäykistyin ja nostin kädet pois vedestä (niinkuin se nyt auttaisi..). Olin kauhusta kankea, enkä pystynyt liikkumaan yhtään.

Sitten vastaani ui noin 0,5 metrisiä kaloja hurjaa vauhtia ja just vyötäröä hipoen ohittivat minut ja evä oli jo 15 m päässä. Rantavahti oli juuri saapunut ja huusi minulle, että se on delfiini, ei tartte pelätä ja samassa se jo huomasi minut ja häipyi.

Olin niin kauhusta kankea, etten pystynyt vähään aikaan liikkumaan. Kun sain liikuntakyvyn takaisin, palasin rantaan ja vasta parin tunnin kuluttua uskalsin uimaan.

Eli miun kroppa ei juokse karkuun vaikka pää niin haluaisikin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.07.2009 - 14:23

suuren ihmismäärän huomion keskipisteeksi joutuminen pistää minut kyllä juoksemaan tilanteesta ja kovaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 14:44

no just kaikki sellaset iki-ihanat matelijat saa meikäläisen ottamaan jalat alleen ja melko vauhdikkaasti vielä.