Miten vietät laatuaikaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.07.2009 - 22:25

No minä olen saanu viettää koko kesän laatuaikaa, siis kesälomani, joka alkoi 15.6. ja sitä jatkuu 9.8. asti. Olen saanu olla rauhassa ja nukkua, joka on minun herkkuhommaa..:D Olen saanu seku löhöillä eikä minua ole käsketty mihinkään. Olen tottavie tehny kotihommia ja hoidellu lapsia aina silloin, kun siltä on tuntunu, mutta olen saanu tehä kaiken sen ihan rauhassa. Normaalisti työn aikana minulla on harvoin laatuaikaa. Se on varmasti aina sitten, kun tulee iltamyöhä ja menen saunaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 21.07.2009 - 20:14

Minulle laatuaika on sitä että saan loikoilla kaikessa rauhassa lämpimän ja ruskettavan auringon, siis luomuauringon, alla. Hyvä musiikki soi vieressä ja tarpeeksi jännittävä kirja tempaa mukaansa. Siinä sitä - laatua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 20:17

tuolla rannassa kuhnailen kaikessa rauhassa, veneessä tai vaikka veneen alla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 20:32

kun ei kukaan roiku nilkassa ja ole jotain vaatimassa,
ihan vaikkapa metsäpolulla itsekseni tepastellen
tai aikaisin lenkillä Fiinan kanssa, kun ei ole muut kuin postinkantajat liikkeellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 21:27

Oleilua läheisten tai itsensä kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 21:39

Ihan keskityn itseeni ja teen mitä olen hallut jonkin aikaa tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 21:42

herkuttelen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 22:14

Ihmiset liioittelevat systemaattisesti työajan määrää ja jos heidän annetaan kertoa ensin kuinka
paljon he ovat töitä paiskineet, lopulta vuorokauden tunnit loppuvat kesken. Missä välissä vietät nykyajan oravanpyörässä ollessasi laatuaikaa? Jos onnistut huijaamaan itseäsi tässä asiassa saatat voida myös viettää sitä. Itse yritän irtaantua tästä systemattisesti irti pelaten tennistä ja viettäen aikaa esim. matkustaen, mökkeillen ja veneillen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 22:58

Minulla on laatuaikaa,kun päivän touhut tehty.Menen parvekkeelle istumaan,ja nautin ihanasta pihasta.En kyllä alkukesästä nauttinut ihanasta pihasta,oli kuin vuoristo-rata,salaojitusten takia.Nyt on etupiha kuin tanssiparketti,oli tämän päivän saavutus..kun saimme talkoot pystyyn..Tuli autokuomallinen hiekkaa missä sepeliä mukana..Voi miten ihanaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.07.2009 - 23:40

Luonnon helmassa syöden jotain makeaa, ja hyvässä seurassa tottakai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 00:09

Pyöräillen ja tytön kanssa.
Lapsi on lapsi aina, mutta pieni leikkivä ihminen vain lyhyen aikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 00:14

Perheen kanssa mökillä on aika optimi.
Miksei matkoillakin, mutta juuri nyt ei pahemmin ole matkakuumetta. Ehkä sitten syksyn pimetessä, kun on satanut pari viikkoa yhtä kyytiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 05:47

Vain olemalla kotosalla, ja hyvän leffan merkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 09:25

ehkä laatuiakaa on se olen töissä.. saan jotakin aikaiseksi. Muu tahtoo olla laadutonta huvittelua:)

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 22.07.2009 - 11:01

Katson tv:stä hyviä elokuvia syödessäni mehukkaita irtokarkkeja ja illan päätteeksi menen likan kanssa saunaan. =)

Toimii!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.07.2009 - 11:43

Nauttimalla yksin olosta on parasta laatuaikaa itselleni. Mutta jos perhettä lähellä, niin viettämällä sen ajan heidän kanssaan yhdessä. Siihen kun on niin harvoin tilaisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 13:29

ihan vain olla mieheni kanssa , nyt alkaa jo hieman kyllästyttään, kun on ollut kokoajan yökyläläisiä tai menty jonnekkin, tällä hetkellä odotan sitä hetkeä, jotta voitais olla ihan kahden kesken olematta ja tekemättä mitään mainittavaa.... aivotkin vois vaikka heittää narikkaan.. heh..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 14:18

Paras laatuaika minulle on, kun pääsen reissuun lämpöiseen maahan poikani kanssa. Pidän laatuaikana myös kavereiden kanssa oleilua ja kun teen jotain tavallista poikkeavaa poikani kanssa. Ensi viikon maanantaina on laatuaikaa tiedossa kun menemme JJK:n peliin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 11:45

Perheeni kanssa jotain puuhaillen.joskus on mukava olla myös yksin.