Kaiveletko nenää ensin ja sitten jotakin muuta vai toisin päin ja laitatko sormen sen jälkeen suuhun????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 21.07.2009 - 23:41

En kaivele nenua :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 21.07.2009 - 19:58

Ja tässä taitaa olla sitten vaativamman koulutustason pääsykoe meneillään. Reputin jo alkeet, joten vastaamatta jää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 20:04

kaivan mut en syö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 20:08

edelliseen viitaten, ei ole mitään syötävää (kun se muukaan kaivelu ei kuulu harrastuksiin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 20:09

Saan kyllä aikani muutenkin kulumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 20:17

Kun nenääni pitäis sisäpuolet putsailla/kaivel, johtuen näist ilmaston pölyist sun muist saasteist, niin kyl sen hoidan ihka serlal tai pesemäl nekun sisäpuolelt, jos ei muu auta...)
Ja käsien pesu muutenkin suht terveellistä ain mennen tullen, vaikkei ois nenuu kaivellukkaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 20:27

Ensin pyyhitään takamus, sitten nenä, sitten pitää tietenkin tarkistaa mausta onko jotain vialla!

No ei, nenää kaivelen joskus paperin avustamana jos on pahaa tukkoisuutta.

Ja jontulle sit viel et käsien desinfiointi on viel ihanampaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 20:51

edellisen kysymyksen vastaus pätee yhä tähänkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 21:30

Kyllä nenä pitää pestä tai pyyhkiä ja se toinenpää samalla tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 22:29

Mulla alko oksettaan... Anteeksi vaan, mutta tuo on just sellaista kakkaa, joka ihan oikeasti mulla alkaa yökkäyttää, kun ajattelenkin. Sorppa vaan.. En ole mikään sihtinokka ... Mutta just hyi yök..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 00:07

Niistän nenäni ja suihkussa välillä varsin rajustikin.
Räkää on jokaisen päässä joskus, mutta miksi sitä pitäisi vielä laittaa sormella suuhun?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 01:01

En todellakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 05:48

En kaivele.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 22.07.2009 - 08:25

Minkä rikas panee taskuun, mutta köyhä viskoo maahan?
Vastaus: räkäklöntin nenästä!

Harvoin tulee kaiveltua, mutta en pane suuhun. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 09:26

käytän nenäliinaa, sellaisetkin on keksitty:) minulla aina laukussa mukana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.07.2009 - 11:47

Nestuukit ja WC-paperit on tarkoitettu kyseisten paikkojen pyyhintään ja kaiveluun, jos tarvetta on. Vai vielä suuhun, yök, iljettää ihan ajatuskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 14:58

kittee ite kaivelet .. ? itse käytän paperia molemis päis.. en kaivele siis sormin yäx..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 16:58

olipahan taas sivistymätön kysymys...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 01:04

Hyvä kyssäri;seuratkaa autoilijoita esim.liikennevaloissa,kuinka moni autoilija harrastaa ky.hommaa,kun odottaa valojen vaihtumista.MOT.viereisestä kaarasta(ei saa kertoa kenellekään)mutta seurasin tyyppiä vierestä ja tein muka samoin ja vein sormeni suuhun,kundi kaasutti ja kovaa valoista veks :-D.