Kuka korvaa jos kuitenkin sattuu saamaan Sikainfluenssan esim. Finnairin koneessa tai Tallinnanlaivalla tms.?

Voisikohan hakea korvauksia? Tuli vaan mieleen tosta toisesta kysymyksestä...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.07.2009 - 18:32

matkavakuutus korvaa sairauden aiheuttamat kulut matkalla,
mutta täytyy tietysti olla tositteet ja lääkärintodistukset

mutta jos olisimme Amerikassa, voisit saada runsaat korvaukset, jenkithän tekee oikeusjuttuja ja vaativat korvauksia milloin mistäkin asiasta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.07.2009 - 18:19

eipä sellaista vakuutusta tai vastuuta ole, jonka puitteissa tuollaisia korvausvaateita voisi esittää ..

(hoitokulut tietysti matkavakuutuksesta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 18:46

Muistan kuulleeni, jot Laihial yks maanviljelijä oli saanu AIDSin ja haki sit tietty valtiolta tuot immuunikatokorvaust ja (sekin) meni läpi...nooo... asiaan.... , uskoisin, et silloin täytyis jotenkin osoittaa, et tään taudin ois saanu just tuol koneessa tai just tuol paatil?? Koska siel vakuutuspapruissa on (aina) se pikkiriikkisel kirjuuteltu jutska, joit ei kukkaan jaksa lukee...hmmm...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 18:55

Ei kukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.07.2009 - 19:25

Kait se on muita viisaampia uskottava ettei kukaan, siltikin pitäisi korvata jos ei koneeseen päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.07.2009 - 19:31

Voivat vakuutusyhtiöt evätä sellaisen korvaushakemuksen, kun se kuitenkin on tavallaan itse aiheutettua. Katsovat vielä että oliko ihan pakko matkustaa tälläisena aikana. Mutta toivottavasti jos näin käy, joku korvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 01:08

Matkavakuutus korvaa hoitokulut riippuen millainen vakuutus sinulla on. Sikainfluenssasi on tarvittava sairaalahoitoa tai sitten tietysti lääkärintodistuksen kunnostasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 08:38

Ne jotka eivät ota matkavakuut usta, yrittävät varmaan siirtää vastuun lentofirmalle mutta sehän
onnistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.07.2009 - 09:02

Ei siitä mitään korvauksia saa. Samanlainen kulkutauti kuin muutkin kulkutaudit. Olisi paljon korvattavia, jos jokaiselle mekasettaisi tartunnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 13:34

kyllä joudut lääkkeet ihan omasta pussistasi ostamaan, olen sata varma, et vak.yhtiö ei korvaa mitään.. nillä on monenmoiset koukerot , et loppuen lopuksi jää kakki korvaus sairastuneelle...