Lemppaako herra X neiti Y:n?

Kysymys elämän koulun käyneille. Neiti X on rakastunut herra Y:hyn ja on kertonut tämän em. Y:lle. Y taas vastasi X:lle, että tämä tykkää X:ää takaisin. Tämän jälkeen hän ei ole antanut neiti X:lle ollenkaan huomiota. Kun neiti X on yrittänyt initioida keskustelua internetin välityksellä, herra Y vastailee vain niukasti mutta adekvaatisti. Toisaalta herra Y on luonnoltaan niukkasanainen. Vain lyhyt aika sitten X:llä oli nimipäivä ja muistutin Y:tä siitä, että hän ilahduttaisi X:n. Näin ei kuitenkaan käynyt, ja tekosyynä oli kännykän hävitys, joka taas on mahdoton, koska neiti X oli puhelinyhteydessä herra Y:hyn juuri em. päivänä. Vastattain herra Y on ilmoittanut neiti X:lle haluavansa puhua tämän kanssa. Hän ei halua tätä keskustelua tehdä puhelimessa, vaan kasvotusten. Hän on tätä yrittänyt siirtää tätä keskustelua erilaisin tekosyin. Kaikki nyt pelkää että Y ilmoittaa X:lle ettei hän pidä tästä. Toisaalta se olisi Y:n luonteen vastaista, Y:n tuntien Y ennemmin lemppaisi X:n puhelimen välityksellä, koska hän on hieman nyhverö. Mitäs Napsulaiset ajattelee? Tuleeko pakit? Vai onko kuitenkin mahdollista, että Y on muuten vain nynny eikä sen takia huomioi X:ää?

Lisätty: 21.07.2009 - 17:51

Siis neiti X ja herra Y ovat tavanneet lukiossa eivätkä netissä. Herra Y:llä ei ole tiettävästi yhtään dorista, jotkut ovat luulleet häntä jopa miehiin menevänä koska hän ei ole kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta. Iän perusteella voisivat olla liian nuorta ikäluokkaa lavatansseihin. Maarit: Totta, tuokin voisi olla mahdollista.

Lisätty: 21.07.2009 - 18:51

Avainsanat loppujen lopuksi liittyvät omalla tavallaan kysymykseen.

Lisätty: 21.07.2009 - 20:03

matildan arvio oli lähes oikein, mutta onneksi näiltä "aamupahoinvoinneilta" vältyttiin...

Lisätty: 22.07.2009 - 09:35

Ja sitten vielä sellainen inffo että kyseessä on yksi, tai oikeastaan kaksi parhaimmista ystävistäni ja kaikkia nyt jännittää paljon mitä tulee tapahtumaan kun herra Y tietysti on kuulemma kiinnostunut neiti X:stä, mutta tuo sitoutumisen pelko ja Y:n luonne muutenkin voivat olla esteenä.

Avainsanat: rakkaus kolmiodraama ero murhenäytelmä mitä tulee tapahtumaan tulevaisuus kännissä sänkyyn mitä tuli tehtyä viime yönä? alavatsakivut raskaustesti kannabis nuuska parisuhde aamupahoinvointi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.07.2009 - 19:22

Herra X on tavannut neiti Yn lukion bileissä. Siinä molemmat nauttivat hieman liikaa juomaa ja muita huumaavia aineita. Todellisuudentaju hävisi.
Sänky kutsui ja tuli tunne rakastaa.
Ihanaa oli sen hetken.
Arki iski kasvoja vasten lujaa.
Herra Xää ei enää kiinnosta pätkänvertaa neiti Y, vaan aivan joku muu . . .
Elämää, todellisuutta, sinisilmäisyyttä, kohtalokkain seurauksin...

Kysyjän kommentti

Ei tämän paremmin olisi voinut kuvata tapahtunutta. Kännissä herra X ei huomannutkaan mitä tapahtui, ja vasta sitten aamulla selviydyttyään kun hän löysi neiti Y:n tissit paljaana ja minut shokissa vierestään hän huomasi minkälaiseen soppaan oli joutunut. Hän tykkääkin neiti Z:sta. Toisaalta hän on sen verran herrasmies, ettei halua kertoa tunteistaan puhelimessa vaan haluaa tavata neiti Y:n kasvotusten. Hän on kuitenkin sen verran nössö, että ei ole halunnut tavata neiti Y:tä ettei hänen tarvisi puhua asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.07.2009 - 17:47

herra Y:llä on niin monen monta dorista kierroksessa,
hän välillä sekoilee,
ei muista mitä on kullekkin sanonut,
luulen että neiti X saa pakit.
mutta mitäpä tuollaisesta auervaarasta,
neiti X:n kannattaa vaan mennä lavatansseihin,
eikä etsiä herroja internetin välityksellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 17:49

Mielestäni y on nynny ja pelkää sitoutumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 18:36

onpas ihme jossittelua, ihan ministeritason kohellusta, meillä taviksilla on ollut tapana selvitä näistä asioista paljon elämää lähemmillä konsteilla...

mitenkäs tuo avainsanaluettelo oikein liittyi asiaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 18:57

Tikanpoika hyppää oksalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.07.2009 - 19:27

Nynnyhän se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.07.2009 - 19:39

Nyt meni ees taas rumppoomiseksi. Ottaako vai eikö ota, kas siinä Y:llä pulma. Taitaa tehdä kuten tyypillinen tuonsortin mies, että lähtee hippulat vinkuen livohkaan hyvän sään aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 22:34

Kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 23:28

x2 + y2 = z3 ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 23:59

Varsin sekava tarina mutta ilmeisesti läheltä kysyjän elämää.
Lienee lemppaaminen kaukana ja rakastuminen lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.07.2009 - 09:10

Kyllä neiti x saa lähteä etsimään uutta y:tä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 14:19

kyllä taitaa lempata molemmat on nii n sekavaa suhdetoimintaa... ihmettelen noita avainsanoja... ? oiskos hemmo sekoilut höyryissä , eikä tiedä mitä on tehnyt... ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 22:49

Ei onnistu, laulaa Eino Grön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 15:28

Saa vampata ihan rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 21:08

Mä menin jo Äxsis ja Yissä ihan shekashin.
Pahoitteluni...