Kuka on rapu? Saalistus alkoi tänään. En kerro osallitunko.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 22.07.2009 - 09:21

Timppa, et ehkä saalista mutta saatat joutua saaliiksi, karjahtelen täällä minä.

Kysyjän kommentti

Hyviä vastauksia, mutta tämä ehdottomasti hauskin. Kesänjatkoja

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 21.07.2009 - 17:18

Onneksi olen viittojakrapu ja Suomessa rauhoitettu eläin. Ähäkutti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 17:22

en ole rapu, olen oinaspässi.
en aio saalistaa rapuja tänäkään vuonna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 18:24

Avomieheni on Rapu, joten saalis on jo merrassa. Kyllä miulle tää yx kuningasrapu riittää, en saalista enää =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 18:34

ravut ne ei ole mitään meikäläisten skorpionien rinnalla. myrkkyä olla pittää =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 18:38

Täällä yksi Rapu rannalla ruikuttaa ja henki pihesee..Mutta eihän tonne mereenkään uskalla mennä,jos joutuu jonkun pyydykseen..Sitten loppuu viimeinenkin pihä,kun joutuu kiehuvaan veteen,ja muuttuu punaiseksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 18:38

en ole rapu, en ravusta, istun valmiiseen pöytään ja naatiskelen vaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 18:59

Joskus tulee rapuja pöytään,joskus pelkkiä snapseja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.07.2009 - 19:27

En ole rapu! olen siis toiovttavasti turvassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 19:50

No rapupa oon hyvinnii ja asustelen tietysti rapul...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 22:35

Täällä yks rapurapu ripulia rallaa !!! Täytyy varoa noita mertoja, etten vaan joudu saaliiksi enkä kenenkään vieraan varsinkaan.:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 23:56

Olen lokakuun ihmisiä.
En osallistu tuohon jahtiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 01:22

Rapu on koko luomakunnan ihmetys. Kukaan ei ymmärrä, miksi tällaisia rapuja on olemassa. Ravut ovat mustasukkaisia jopa omasta merrastaan ja juoksuttavat mieluusti muita. Rakkaudesta ravun kanssa ei tule mitään, hän elää vain itsensä kanssa, vaikka kuinka kuvittelisi olevansa seurallinen ja sosiaalinen. Rapu haluaa kolmetoista rapulasta, eikä edes hoida niitä. Usein tämä jää puolison harteille. Ravut ovat yleensä niitä, joista tulee vanhana erakoita ja sitä he tulevat ihmettelemään lopun elämäänsä, että kuinka he tähän mertaan ovat joutuneet?
Ravun onnenväri: Kaikki paitsi keitetyn ravun punainen.
Ravun mieliruoka: Kalat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 10:48

Kyllä minua ei rapu kiinnosta, sillä ei ole vesiä missä pyytää ja kaiken lisäksi yksi rapu makaa samassa sängyssä öisin! Hauskaa kesää!