Mikä on pääelinkeino Suomessa?

ammoisina aikoina on ollut hylkeenpyynti.

Avainsanat: hylkeenpyytäjät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 21.07.2009 - 19:29

Sossulla pummaus. :D

Kysyjän kommentti

Isä vainaani pohti asiaa ja sanoi sen olevan syöminen ja juominen jo 90-luvun lopulla.
Uskon miestä joka näki Keisarin vallan ajat ja sodat kävi. Kauppa vettää vain välistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.07.2009 - 13:55

Suomen pääelinkeino on suurimmaksi osaksi palveluala, mutta myös teollisuus ja maatalous ovat tärkeitä elinkeinoja Suomessa.

Lähteet:
wiki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 13:56

Luultavasta se on maa ja metsätalous.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 14:21

Mie luulisin, että se on elektroniikka, kun kattelee Nokian liikevaihtoa ja Suomen valtion vuosibudjettia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.07.2009 - 14:50

Tai sitten tulevaisuutta ajatellen tuo:

Lähteet:
www.taloussanomat.fi/ymparis...0099193/12

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 15:20

palveluelinkeinothan ne rulettaa ja tärkeimmäksi raaka-aineeksi on nousemassa vesi ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 19:04

Palvelut kaikesta huolimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 02:13

Eläkkeelle pääsy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.07.2009 - 09:39

Palveluala, teollisuus ja maa-, metsätalous ovat kai tärkeimmät. Taas pitää paria vastausta ihmetellä. Eikö mitään rajaa ilkeydellä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 14:30

toivon vain , että joka allalla ois tulevaisuutta, laiva, paperi,maa, metsä, palvelu, metalli ym teollisuus ja sais ne ihmiset jotka ovat potkitut työstään ja valmistuneetkin alansa töitä ja noustais tästä lamasta.. ainakin toivon hyvän tulevaisuuden nuorille jotka jaksais tehdä työtä ja sais kivan oman elämän perheineen..joskos te tulevaisuuden toivot luotte meile vanhuksille hyvän vanhuuden ...