Miten saisi tehtyä ITSE kulmalävistyksen kaikista kivuttomattomalla tavalla? Omia kokemuksia?

Lisätty: 21.07.2009 - 13:56

Huulikoru on jo olemassa ja nyt oon pari kuukautta miettinyt ja jahkaillut että ottaisin kulmalävistyksen.. vinkkejä?

Avainsanat: lävistykset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.07.2009 - 13:53

jos nyt suosittelisin sinulle jotain menetelmää, ja saisistkin vaikkapa verenmyrkytyksen tai muuten vain tosi pahan tulehduksen. niin minun päänihän siinä vadilla olisi.
suosittelen että menet ammattitaitoisen lävistäjän pakeille. saat myös hoito-ohjeet ym. samasta paikasta.

etusivulla yläoikealla aika kiva kulmalävistyskoru:
www.lavistysliike.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.07.2009 - 13:54

Älä hyväihminen edes yritä itse eläkä anna kekenkään muunkaan sitä tehdä,se on asia mitä alat katua heti,kun se on siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 14:26

Mie en ite menis tekemään kulmalävistystä; se ei ole paikka, jossa on etu- ja takapuoli valmiina. Ite voisin tehä esim. korvaan tai nenään, jos mieli tekisi. Ja jos kyseisiin paikkoihin tekisin, varmistaisin sekä polttamalla että desinfioimalla esim. terävän parsinneulan hygieenisyyden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.07.2009 - 14:58

Ainoa kokemus on lävistyksestä kun nuorena likkana laitettiin korvakorut. Toinen korva epäonnistui ja se märki aika ajoin vuosia, kunnes sitten teetin uuden rei'än viereen. Mutta noista toisista lävistyksistä en oikein pidä. Mielestäni nuori nainen ei ole kaunis jos hänellä killuu kasvot täynnä kaikenmaailman renkaita. Olisit sinäkin oma luonnollinen kaunis ihminen, aikuisena olisit huomattavasti tyytyväisempi reiättömä olemiseen. Mutta en tahdo moittiaakkaan, jokainen tekee itselleen mitä haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 15:13

¤ Ei kiitos, luotan enemmän ammattilaisiin.¤

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 15:14

En suosittelis em.lävistystä.Älä hyvä ihminen ainakaan itse ala sitä väsäämään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 15:23

lävistykset nyt yleensäkin ottaen ovat vähän kyseenalaisia, itsensä reiittäminen todella veren kaivamista nenästään ... siis älä yritäkkään (älä meinaakkaan yrittää)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 19:26

Kulmat ovat niin lähellä aivoja, et jos jotain sattuu, niin aivot siin sit vois kärsii (verenkierto,yms.),se ei todellakaan maksa käsittääkseni niin paljoa, ettei voisi ammattilaiselle mennä tään asian kans, sori, ei tullunna nyt hakemaasi vastaust, mut aittelin vaan terveyttäs:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.07.2009 - 19:29

Äh, mene vaan ammattilaiselle ottamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 00:31

Igor on tässä hommassa asiantuntija.
Jos kuitenkin teet sen itse, lue hyvät hoito-ohjeet tuolta;
www.igor.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 05:32

Suosittelen ammattilaista. Otin nuoruuden hulluudessa aikoinani jossain festareilla lävistyksen kulmaani, ja se ei onnistunut. Koru pysyi tasan kaksi päivää. Siihen homma jäi, enkä enään haluaisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.07.2009 - 09:41

Jos on pakko tuollaiseen ryhtyä, niin ammattilaiselle, mars, mars.