Oletteko uistatelleet tai virvelöineet kovasti tänä kesänä ? Onko tullu saalista ?

Avainsanat: kalastus veneily

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 20.07.2009 - 23:09

Rannalla olen vain ruikuttanut ja vesi kielellä odotellut muikkujen savustuvan. Nekin on haettu suoraan kalastajilta.

Kysyjän kommentti

Kiitos Eija kivasta vastauksestasi.. Noin olen minäkin monesti odotellut ja ruikutellut :O

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.07.2009 - 23:17

Enempi vähempi tänä kesänä, mutta kuitenkin on aina välillä uitettu pulikkaa perässä vaikka ei varsinaisella kalareisulla olla oltukkaan.

Juhannuksen alla kävi ihan sikatuuri, vajaan tunnin saarimatkalla vanhaan rapalaan iski nelikiloinen kuha ja kunhan siitä selvittiin niin perässä roikkui jo puolitoistakiloinen lohi (taisin tästä kehuskella jo aikaisemminkin).

Muuten onkin sitten ollut sellaista molemminpuolista kiusaamista sinttien kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 23:18

Äh. Ei mitään oo tullu, vaikka paljon oon kalastelu. PArempaa kalaonnea odotellessa :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 23:25

Lahden vesijärvessä reilu viikko sitten, oli niin pieniä kaloja että ei jäänyt yksikään koukkuun. Menin paikalle katsomaan kaverien ongintaan ja minulle iskettiin onki käteen, ainoastaan yksi sai ahvenen. Ahven sai palata järveen kun ei tullut muita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 23:44

En ole ollenkaan kalastellut, harmittaa,jotenkin vaan jäänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 23:58

En. EI.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 00:32

Pitikin kysymäsi! Harmittaa, kun ei ehdi, ei sitten millään.
Syksymmällä aion ottaa vahingon takaisin ja isken järven täyteen satamillisiä verkkoja ja hinaan vaaksan mittaista vaappua.
Tärkeintä ei ole saalis, vaan ajatus. Lohtahan saa puoli-ilmaiseksi valmiina fileinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 00:59

Heinäkuu on niin huonokalastuskuukausi, että ei kannata lähteä itikoiden syötiksi. Heittokoholla olen yrittänyt Evolta, mutta turhaan. Täytyy palata elokuussa asiaan uudestaan ja nyt nauttia vaan muuten vesillä olosta ja veneilystä.

Kaverukset istuivat veneessä ongella, kun toinen sanoo:
-Meille taitaa tulla vaimon kanssa ero - hän ei ole puhunut minulle
puoleen vuoteen.
-Harkitse nyt vielä, tuollaisia naisia on vaikea löytää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 04:35

En ole virvelöinyt,
kerran kävin ongella Raippaluodossa Vaasassa,
pieniä sinttejä saaliiksi.
Mutta vielähän ehtii virveliäkin heittämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 07:27

Jonkinverran on uisteltu.Saaliiksi on tullut alamittaisia jänkäkoiria,vai mitä ne nyt on?
Syksyä odotellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 11:48

Verkkoon tarttu pari siikaa. Siinä kaikki vuoden kalat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 11:54

jussina sai mieheni kivasti haukia ja ahvenia , jos nyt oikein muistan tuon kalan nimen oikke... nyt lähdetään kohta tuonne merenääreen , joskos sit saataais jotain savustuspyttyyn.. oiskos sit etes tutuil katiskas jottai , et vois kerjätä heiltä kalaa, jos ei nappaa kalakoukkuun..,. toivoo hartaasti... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.07.2009 - 22:26

En ole ollut kalassa tänä kesänä.