Haluisin tehdä boolia greippivodkalla, miten onnistun?

Pidän huomenna synttärijuhlat ja minulla olisi vähän reilut puoli litraa greippivodkaa, miten onnistun tekemään siitä hyvää boolia? Kiitos!

Avainsanat: vodka drinkki booli juhlat syntymäpäivä alkoholi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.07.2009 - 23:58

Kaverini määritteli aikoinaan hyvän boolin sen verran teräväksi, että sen pitää palaa.
Minä hakisin jatkoksi kirsikkalikööriä, veriappelsiinimehua ja limeviipaleita.
Pullo kuivaa kuohuviiniä ei olisi pahitteeksi, jos juoma nautitaan kohtullisessa ajassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.07.2009 - 23:11

Olisikohan tuosta allaolevasta apua:

www.drinkkiklubi.com/boolioh...mitus.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 23:34

greippivodkaan sopii erinomaisesti jokin valkoviini ja sprailimsa jatkoksi koristeeksi sitruuna viipaleita ja jääpalaisi on tosi pirtsakka...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 23:58

Hyvin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 04:21

0.75 Greippi Vodka
6 dl Appelsiinimehu
3 dl Persikkalikööri
2 dl Limemehu
greipin paloja ja mintunlehtiä sekä jääpaloja

jos tulee liian tuhtia, voi laittaa enemmän esim. appelsiinimehua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 11:07

0.75 litra Vodka (Greippi) 6 dl Appelsiinimehu 3 dl Persikkalikööri(De Kuyper Original Peachtree) 2 dl Limemehu
Ensin laitetaan appelsiinimehu, sitten limemehu, sitten greippivodka ja persikka likööriä. Lopuksi greipin paloja ja mintunlehtiä sekä jääpaloja (paljon). Halutessasi voit laittaa myös jotain muuta vodkaa kuin greippiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 18:46

maku, ulkonäkö ja % ratkaisevat lopputuloksen onnistumisen, vaatii vähän harjoittelua (menee ehkä se eka pullo siihen)