Käytiin tuossa pikkusiskon synttäreillä Ähtärin Eläinpuistossa. Aivan mahtava kokemus, uudestaan heti kun on vain mahdollista! :)

Avainsanat: Ähtäri suomi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.07.2009 - 23:22

Sepä hauskaa, meillä on tuon paikan riemut vielä kokematta. Toistaiseksi riittää maatila ja muutama ammuja ja määkijä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.07.2009 - 22:04

On vielä kokematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 22:50

2..3 viikon päästä olisi tarkoitus käydä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 23:06

Ehdottomasti. kaikki eläinpuistot on minaunun matkailun kohokohtia. muuten rakkaani nalle,oletan alle 2v pentu oli käynyt mökin viereistä mäntyä vähän kuorimassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.07.2009 - 23:14

Uskon että on upea paikka. Meillä on ollut ajatuksena käydä vielä tänä kesänä Korkeasaaressa. Viimereissusta kun on jo reilu parikymmentä vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 23:45

Kateellinen olen, yksi paikka jossa olen halunnut käydä,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 23:59

Joo mennään viikonloppuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 00:36

Kokemisen arvoinen paikka, jos on vähänkään eläinten ystävä.
Omasta kokemuksestani onkin jo aikaa, että uusi vierailu ei olisi pahitteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 02:23

Pari kertaa olen käynyt nalleja siellä katsomassa. Kannattaa ehdottomasti käydä.

Karhut metsässä, kun metsästäjä sai ne jyvälle. Ammu kaverini:
4.bp.blogspot.com/_dHVp2ydxc...767176.GIF

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 04:32

Olen myös vieraillut Ähtärin eläinpuistossa. Tänä kesänä myös tarkoitus käydä.
Mutta manuaalista pyörätuolia käyttävälle henkilölle tosi hankala maasto, ellei ole reittiä asfaltoitu viime käynnin jälkeen .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 07:32

meillä on näitä 'helmiä' vähän joka pitäjässä, unohtuu vaan välillä maailmalla laukatessa (ja paljon vaatimattomampiakin ihmeitä ihastellessa), mutta sitä suurempi riemu kun sattuu taas löytämään ihan kulman takaa sellaista mitä kehtais näyttää kelle vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 11:51

Viime kesänä telttailtiin siinä vieressä, kiksit saa toki muualtakin.