Oletko koskaan lyönyt luuria korvaan kesken puhelun, kenelle ja miksi ? (saapuvan puhelu hylkäämistä punaisella luurinäppäimellä

ei lasketa)

Avainsanat: puhelin käyttäytyminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.07.2009 - 12:48

olen ja monesti.. yksi rakas sukulaispoika joka soittaa aina niin tuiskees , et ei saa selvää onko asiaa vaiko eikö.. hänelle lyön luurin aina kiinni sanoen soita , kun olet selvin päin.. jos on asiaa...

Kysyjän kommentti

Iselläni samanlainen kokemus. Sukulaismies soittaa kännipäissään ja avautuu silloin asioista joista on näreissään. Mie sanon kanssa, että soita sit kun on selväpäivä !
Ei oo kuulunu, liekkö sit selvinny koskaan... =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.07.2009 - 20:26

Olen, kun vastapuoli alkoi kettuilemaan liikaa.

Lisätty: 20.07.2009 - 20:26

Jopa useamman kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 20:30

Joo lehtimyyjälle kun ei ymmärtänyt puhetta etten osta tai tilaa lehteä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 20:49

En itse ole sitä raskinut asiakaspalveluhenkisenä ja ihmistä ei saa keskeyttää, inhimillisenä ihmisenä kenellekkään tehnyt. Lehtimyyjä on kylläkin lyönyt minulle luurin korvaan. Ei ne kauan kestä kuunnella, kun alkaa tarpeeksi paljon kysellä toimitusehtoja ja tinkiä hintoja. Sekin auttaa kummasti, kun sanoo, että odotatko hetken, minun täytyy välillä käydä jääkaapilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 21:03

on monia syitä,lukemattomille eri ihmisille lyödä ns.luuri korvaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 21:16

Olen sellaiseen syylistynyt montakin kertaa,silloin ovat asiat menneet jotenkin ristiin,enkä ole kestänyt vastapuolen jaaritusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 21:24

Kyllä vain, muutamaankin otteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 21:29

Kyllä olen jossakin tilanteessa joutunu niin tekemään. Niin fiksu kuitenki olen ollu, että ensin aina olen sanonu, että jos puhe ei muutu asiallisemmaksi, on minun katkaistava tämä puhelu. Sitten, kun niin ei ole käyny, siis että jaarittelu tms olisi loppunu, olen sulkenu puhelun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 21:29

Ilmoittanut kohteliaasti etten tilaa enkä osta mitään ja lopettanut puhelun.
koska monet lehti ym puhelinmyyjät jaksavat jankuttaa, vaikka ei halua tilata mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 21:40

no olen.. vaikka äitille kun oon ollut vihanen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 22:00

Tuli lyötyä eräälle häirikölle useaan otteeseen.Vaihdettuani numeroa ei ole enää tarvinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 22:35

En tietoisesti, mutta vahingossa kyllä, kun en muistanut, missä se vastausnäppäin on. Minulle ei tule häiritseviä soittoja, vielä, onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.07.2009 - 23:17

Kyllä olen. Eihän se soittaja onneksi sitä voi tietää miten se puhelu oikeasti katkesi. Linjavikoja esiintyy paljon.
Ai miksikö? No kun ei puheesta uskonut etten tykännyt että hän soitti toiselle ihmiselle kotinumerooni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 23:20

Joo, jos olen ollut pahassa paikassa olen todennut että -odota soitan kohta takaisin. Lehtikauppiaat eivät ole soittaneet kertaakaan viiden vuoden aikana kun on salainen numero eikä sitä laita mihinkään kilpailukuponkiin tai vastaavaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 23:22

entisille ukkoloille kun on alkanut kettuilu ylittämään kaikki rajat. Puhelinhan mun johon vastaan ja puhun, musta vallan sallittavaa. En ota myöskään puh vastaan jos tilanne sellainen etten halua puhua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 00:00

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 00:39

mahdollisesti joskus, ei vaan nyt tullut yhtään tapausta mieleen ...
ei oikestaan ole ollut tarvetta, jos haluan puhelun loppuvan, osaan heittää jotensakin ihottavan kommentin jolloin yleensä saan itse luurin korvaani ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 00:55

Lehtimyyjille ja luetteloiden kauppaajille useastikin, kun on ollut tavaton kiire, olen sanonut, että "en osta/tilaa mitään, enkä ehdi jutella" ja naps.
Numeroluettelokauppiaat ovat käyneet jo vallan hävyttömän härskeiksi. Kymmenet ovat väittäneet, että minulla on ollut maksettu tilaus viime vuonna ja pyytävät uusimaan. En ole koskaan maksanut senttiäkään yhdestäkään ja silti kehtaavat valehdella päin naamaa, että "Kyllä täällä näkyy, että olet maksanut 178 euroa".
Muutaman vuoden olen kieltänyt julkaisemasta mitään edes ilmaiseksi ja sanonut härkeimmille, että firmani on konkurssissa ja muuta kivaa, jos on ollut aikaa jaaritella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 05:00

Olen löynyt ja monesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 08:36

Olen kyllä ja vähän samat sanat, kuin Papiti tuossa edellä. Lehtimyyjät ottavat joskus niin pattiin, että meinaa hermo mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 16:48

kyllä eli häiriköivälle asiakkaalle, olen ensin sanotnut että asia on nyt käsitelty, lopetamme puhelun ja jos ei suostunut sanoin lopettavani yksipuolisesti puhelun.
Sairaan ihmisen kanssa ei tarvitse kommunikoida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.07.2009 - 22:16

Olen lyönyt montakin kertaa luurin korvaan. Nuo lehtimyyjät ovat se pahin riesa, kun eivät usko yhtään mitään. Nykyisin en enää keskustele heidän kanssaan mitään. Suljen vaan puhelimen. Kai ne joskus lopettaa, kun huomaavat että en ole kovinkaan aulis heidän tarjouksilleen. Ja känniset on yksi tapaus, joka saa raivoni pintaan. En puhu heidänkään kanssaan, vaan sanon, että nyt lopetan. Palataan asiaan, kun olet paremmassa kunnossa.