Kuka on teidän työpaikalla isokurpitsa, pikkukurpitsa, sijais-pikku/-isokurpitsa? Käytättekö samaa käsitettä vai onko teillä omat

Avainsanat: kurpitsa ruoka pomo halloween salaisuudet toivottavasti ne ei kuule kahvitauko juoruaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.07.2009 - 20:32

Vanhin pomo mulkvist ja hänen poikansa on astumassa jalan jälkiä niin hänestä tuli pelkkä kikkelsson

Kysyjän kommentti

Parhaat nicknamet pomoille :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.07.2009 - 20:17

Meil toiset sanoo (kuullu sivusilmäl:)) esim. yht yliyökköö murhamariks, ja ylilääkärii herra isoherraks, mut kun tarkemmin miettii nii voiha sielt noit 'kurpitsoiskii' löytyy, pienii ja isoi...:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 20:32

Meillä ei oo kurpitsoja. Omat löytyy, mutta ovat julkaisukiellossa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.07.2009 - 23:07

Olen työpaikkallani oman itseni pomo joten saatan ilman sanktioita nimitellä itseäni miten haluan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 23:10

Monessa firmassa ympäri suomen olen ollut töissä, mutta yhdessäkään ei ole ollut tuollaista sanontaa. Pari perunaa on tosin ollut matkan varrella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 23:28

ei meillä mutta naapurissa kyllä,

eli firmassa, jonka kanssa olen ollut paljonkin tekemisissä (mutten koskaan töissä), niin sieltä löytyy oikein koko kokelma herttasta sakkia:

- isomätä, paise, rutto ja visva ... (voi olla enemmänkin, muttei näin ulkopuoliselle kerrottu)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 23:31

ei, en ole ikinä moisia kuullut ja itse kyl kunnioitan esimiehiä työnantajan edustajina. jos noin vaikeeta että inhonimiä kantsis mun mielestä harkita. Kuitenkin vapaaehtoisesti hakeutuu kunkin työnantajan palvelukseen. Vitsi on vitsi, mutta sen kuuluu olla kaikista osapuolista hauskaa noudattaakkseen vitsin kriteerejä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 01:11

Minä olen se "Kikkelson" Ainakin joidenkin kilpailijoiden ilmeestä päätellen.
Omilleni haukun itse itseni, niin muiden ei tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 06:26

En oo ikinä kuullutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 12:01

en ole kans kurpitsoista kuulut, mutta itseäni on sanottu muruhaukaksi.. ja itsekkin sitä nimikettä olen käyttänyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 16:53

Työpaikalla on vain aiku isia töissä eikä harrasteta leikkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 23:01

yhdessä työpaikassani oli johtajan haukkumanimi "sammakko", hänellä oli samanlaiset pullottavat mulkosilmät, mutta kukaan ei sitä vahingossakaan sanonut johtajan aikana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.07.2009 - 22:06

Ei ole minun työpaikoillani nimitelty ketään. Ei jotenkin sovi täysi-ikäisten käytökseen tuollainen.