Onko sinulla valokuvakansiota ? Onko montakin järjestettynä aiheisiin ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.07.2009 - 18:20

Paperikuvia vuosikansioissa n.30. Ne on myös scannatuna liki kaikki ja nimi annettu.
Digikuvat on kuukausittain ja kameratyypin mukaisissa kansioissa, niitä on vajaa miljoona.

Kysyjän kommentti

Olet sinä huippu !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.07.2009 - 17:34

siis oikein kädessäpidettäviä valokuvakansioita, ettei tietokoneen ummenissa olevia.
ennen digiaikaa on kuva-albumeja
ja tietokoneella kansiot päiväjärjestyksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 17:39

"vanhanaikaisia" valokuvakansioita löytyy neljä, järjestyksessä ovat.
Tietokoneella kuvakansiot myös järjestyksessä. Olen järjestyksen ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 17:47

kuva kansioita on monia ja matkakuvat ovat vain omissaan kansioissa, mutta kakki muu on kuinka sattuu ja vielä on paljon kuvia "kenkälaatikossakin " odottamassa , et sit kun ei ole muutakaan tekemistä, niin sit laitan albummiin...ain ollut jotain muuta , kun ne ovat siellä edelleenkin näköjäns... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 17:48

Yksi paksu kansio,jossa kuvat järjestyksessä.Kenkälaatikollinen vanhoja valokuvia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 17:57

2 kpl on vanhoja kuvia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 18:04

Reilailusta väsäsin aikoinaan pienen kansion
ja nyt on muutama kansio lähinnä lapsen ulkomaanreissuista.
Digi muodossa varmaan 2000 kuvaa, pitäisi sieltä valita n.100
ja tehdä tästäkin kesästä albumi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 18:26

Mulla ei olekaan muita kun paperiversio kuvia. Kaikki kansiot on niitä ´joihin mahtuu 200 kuvaa, ja niitä kansioita näyttäs olevan 11 kpl. Minä en säilö koneelle kuvia, koska ei niitä sieltä kukaan katsele. Kuvat taikka kansiot ei ole mitenkään järjestyksessä, suurin piirtein saman vuoden kuvat samassa paikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 18:49

Kyllä minulla on valokuvat kansioissa, ja osa koneella.Minulla kuvat ovat vuosi eikä aihekansioissa, taitaa 18 kansiota olla ja 10 diakuva laatikkoa. oli muodissa joinakin vuosina meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.07.2009 - 18:58

On ja paljon. Ja lisää tulee. Minusta on mukavaa katsella vanhoja kuvia albumeista.

Lisätty: 21.07.2009 - 00:41

Lukihäiriö paholainen iski jälleen: on erinäiset juhlat, matkat ja nyt suvun nuorimmalle aloitettu ikioma kansio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 19:01

On! on jotenkin ihanaa kun voi ottaa sen albumin käteen ja katella niitä kuvia siitä. Matkakuvat on aina omassa kansiossaan (mielellään sellaisessa missä ei ole valmiita taskuja), mutta sitten muuten ovat sellaisissa kokoelmakansioissa. Matkakuvien sekaan oon liimaillu muita lappuja niinku metrolipun, ravintolalaskun tms. jotka muistuttaa jostain paikasta josta kuvia on. Yhteensä noita kansioita 7 kpl. neljä on ulkomaan matkoilta. isohkoja kansioita ettei tarvi olla sata niitä pikkuisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 21:13

Kansioita on ja jonkinmoisessa järjestyksessä.Koneella on myös,tarttis varmaan järjestellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 21:22

Yhden ainoan kansion omistan,mutta kuvia on paljon,ne ovat valokuvaus liikkeen pusseissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 21:32

Onhan niitä, kansio missä omia kuvia, kansio missä ystävien kuvia, kansio missä matkakuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 23:52

Yks virallinen paperikuvista,käänneltävä,mutta suuri parista matkasta koottu;järjestyksessä,mutta tietsikalla suloisessa sekasotkussa,aina pitäis ja pitäis tai odottaa sadepäivää,sitten järjestän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 23:55

Valokuvakansioita ei kovin montaa ole. Kaikki kuvat ovat etupäässä dvd-levyillä ( n. 100 kpl. ), vhs-kaseteilla ( n. 500 kpl. ), s-vhs-nauhoilla ( n. 50 kpl. ) ja loput tietokoneillani ja domaineillani. Aiheet ja kasettien kotelot on dokumentoitu ja valokuvin aiheiden mukaisesti päällystetyt.
"Minnoun tolokun immeinen."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 00:02

Varmaan parikymmentä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 00:56

vanhoja kuvakansioita ? kpl ja digikansioita eri tallennusvälineillä ???? kpl

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 01:20

Paperikuvia on muutama kansio + yksi "kenkälaatikollinen" liimaamattomia.
Digikuvat ovat järjestyksessä. Matkakuvat reissukohtaisesti ja muut tapahtumakohtaisesti tai päivämäärillä varustettuna, ellei ole mitään erityistä kohdetta.
Napsuun en ole saanut lajiteltua mitään. =(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 14:37

Vaikka kuinka paljon kerääntynyt kun ennen oli tavallisen kamera ja reissasin enemmän. Joka reissulta oma kansio :-)
Piilossa kaapissahan ne on. Ei ne muuten mihinkään näkyville mahdu... Enää ei jaksa tehdä vaan kuvat on kovalevyllä ja/tai cd:llä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 15:26

On vain yksi valokuva joten se ei tarvitse kansiota.