Papyrukset löytyneet ! Ensi lauantaina on Oriveden Eräjärvellä markkinat, nyt sitten navigaattoriin vain Eräjärvi 35220.

Myyn kaikki arvokkaat Mikkeliin 'männeet' papyrukseni, suunnattoman huivikokoelmani, koruni ja muita Egyptin matkamuistoja iloisessa markkinatapahtumassa Eräjärvellä. Isompiakin ostoksia voi tehdä, sillä voit ostaa vaikka koko talon, jos sikseen tulee. Pyramidit eivät vielä ole kuitenkaan myynnissä.

Lisätty: 20.07.2009 - 22:32

Salapoliisintyönä on löytynyt ensimmäinen papyruskäärö, joka sisälsi kokonaista kolme papyrusta ajanlaskumme alkuajoilta (siis reilusti ennen Napsun alkua).

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.07.2009 - 18:28

no niin joku oli sit nekin jo ehtineet sinulta mikkeliin hävittää.... olipas hyvä et tuo Eraäjärven turistibussi on ehtinyt takaisin tuolta saaristonrengastieltä, jotta sinulla on nyt sitten ainaki ostajia, kun eivät ole enään reisusus...tai sellainen bussi oli täynnä turisteja, kun heihin törmäsimme aina vällillä tuolla rengastiellä , tai pikemminkin kirkkojen ym nähtävyyksien pihamailla heihin törmältiin...

Kysyjän kommentti

Kyllä koko kylän väki näkyi olevan paikalla !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.07.2009 - 12:45

Hieno homma että löytyi - pistähän rahaksi että pääset uusia ostamaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 15:08

Vahinko vain, en pääsee, on taas isot kekkerit lauantaina.
Tulisinpas muuten varmasti!
Ahaa, ne kuitenkin löytyivät Mikkelistä, en ymmärrä mikä laatikko se eilen oli arpajaisten päävoittona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 07:42

niin se etsivä sitten löysi, hienoa sinulle ja onneksi markkinaväelle, pääsevät pällistelemään suuren maailman ihmettä ...