Onko Torremolinoksesta hyvät kulkuyhteydet Rondaan, Gibraltarille ja Granadaan?Ja kuinka monta km suunnilleen?Juna, bussi,metro?

Avainsanat: torremolinos espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.07.2009 - 14:24

Torremolinos - Ronda - n 2 tuntia 25 minuuttia bussilla
Torremolinos - Granada - n. 3 tuntia bussilla
Torremolinos - Gibraltar -n. 92 km
www.gomarbella.com/costadels...raltar.htm

esim. junalla tai bussilla Torremolinoksesta Malagaan ja sieltä bussilla Granadaan
www.torremolinosholidayguide...ation.html

Varsinkin turistiaikana ei kannata mennä omalla autolla Gibraltarille, vaan jättää se rajan pintaan parkkipaikalle ja kävellä sillan yli, on mahdottomat autojonot yleensä. Neuvottiin Nerjassa tälläviisiin, kun vuokrasimme auton ja huristelimme.

www.virtualtourist.com/trave...-BR-1.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.07.2009 - 15:23

Torresta:
Rondaan 105km autolla 1h 27min
Gipraltarille 124km autolla 1h 35min
Granadaan 139km autolla 1h 37min
ViaMichelinin mukaan
www.viamichelin.co.uk/viamic...tineraires

Lisätty: 20.07.2009 - 16:00

Juna yhteys on vain Malaga-Fuengirola välillä, joku Jesus avola train?