Olen nyt osallistunut 27 napsulaisen kysymyksiin. Aikaa meni siihen noin kaksi tuntia. Onko tässä mitään järkeä ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.07.2009 - 19:26

Siulla on aina hyviä vastauksia. Mielestäni, et vain kerää pisteitä, kaikki pisteesi olet ansainnut.
Vaivaudut vastaan useammalla sanalla. Sana tai kakksi ei paljon vastaajalta vaadi. Tietysti voi olla kysymyksiä johin riittää yksikin sana.
Kaikessa ei tarvitse aina olla järkeä ja mukavastihan täällä aika kuluu.
Jatka vain samaan malliin välittämättä joistakin tiukkiksista =))

Kysyjän kommentti

Olen yrittänyt ainakin välillä vastata järkevästi. Jos siinä on sitten se järkevyys.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.07.2009 - 11:04

noh oletkos nyt alkanut epäilemään tämän sivuston järkevyyttä ? älä suotta , eikös ole kiva , et voi tehdä jotain, niin jossa ei tarvitse olla paljoakaan järkeä, mutta on siten jotain muuta miellekkyyttä.. itse ainakin olen oppinut hurjasti uusia asioita aina välillä ja hauskaakin on ollut, vällillä nauran niin et silmis vesi valuu, jot ei paremmast välii.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 11:09

Kummassako järkeä? Napsulaisten kysymyksissä vai siinä, että istut kaksi tuntia vastailemassa niihin? Miten sen nyt ottaa..pitääkö kaikessa aina olla niin paljon järkeä...tekee ne suuret mahtimiehetkin aivan järjettömiä tekoja. Aikani kuluksi itsekin nyt tässä istun ja yritän keksiä jotain kysyttävää, mutta ei irtoo nyt, ei mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 11:43

Oikein urakalla olet sitten alkanut napsulaisten päänahkoja keräilemään. Apassi ainesta selvästi veressä. Samaa mieltä kanssasi ....ei tässä asiassa ole järjenkanssa mitään tekemistä. Pelkkää ajanvietettä. Aikamoni kyllästyy tähän näköjään melko pian ja katoaa jäljettömiin, niinkuin inkkarien mailla on tapana kapeanaamoille usein tapahtua länkkäreissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 11:51

Kun on ahne pisteiden metsästäjä niin teet järjettömyyksiä.
Kyllä luen kysymykset ennen kuin viitsin vastata mansikan poimijoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.07.2009 - 11:54

Minusta siinä on järkeä. Minutkin sait ajattelemaan vastauksellasi.
Leikkimielisellä pohjalla tämä napsuttelu tuntuu olevan, ja ihan mukava saada ominkiin typeriin kysymyksiin hauskoja vastauksia, mutta erittäin hienoa on että kaverit oikeasti myös yrittävät auttaa todellisissa ongelmissa esim. näiden laitekysymysten kohdalla. Vastaile sinä vaan, kiva että olet noin tunnollinen. Saa sitä välillä heittäytyä vähemmän järkeväksikin. Ja mikäs muu täällä maailmassa nyt sitten niin järjellistä olisi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 12:59

miksi ei? :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 14:21

Mie ainaki tykkään vastailla erilaisiin kysymyksiin. Jos tuntee kysymyksen omakseen eli tietää asiasta jotain (tai vaikkei tietäskää; ei se ole mualiman loppu ku vähä vitsailee; suapiha ainaki toiset hyvälle tuulelle), niin miksei vois vastataki.

Sie oot ahkera vastailija ja mitä ilmeisimmin myös pikakirjoittaja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 14:27

laatuaikaa olet viettänyt koneellasi pari tuntia!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 14:29

Onhan tässä järkeä, niin kauan kun itse viihtyy, sitten ei enää ole mitään järke kun ei viihdy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 14:58

Kysymyksiin vastaamisessa on järkeä, etenkin jos kysymykset ovat asiallisia. Siinä että urakoi vastauksia vaikkapa pisteiden/paremman sijoituksen toivossa ei ehkä aina ole järkeä, hauskaa ajanvietettä vastaaminen kyllä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 15:21

järkee vai ei lauloi joku aikoinaan.Järjen löydät kun vain sitä etsit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 16:07

Jos vastasit lisätäksesi omaa tietämystäsi asioista niin sanoisin, että on järkeä. Jos sinusta tieto lisää tuskaa niin lopeta ihmeessä!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 17:14

Niin, mikäli yritit vastata kysymyksiin saattaapi tuossa olla järkeä,
mutta mikäli tavoite oli joku muu, niin sen järkevyyden kanssa
voi olla vähän niin ja näin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 21:19

"Järjen veit, ja minusta orjan teit".
Parin tunnin rupeaman päälle voi joskus tuntua tuolta, mutta kyllä se huomiseen mennessä unohtuu.
Napsulaiset ovat hauskoja ja mukavia.
Täällä voi oppii paljon uusia asioita, sellaisia, mitä koulussa ei opi.
Samaa voisi kysyä monesta, monesta muusta asiasta. Onko järkeä ajella ympäriinsä moottoripyörällä tai katsoa televisiosta elokuvaa, joka on täysin keksitty tarina?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 00:04

Missään ei ole mitään järkeä,mitä tästä opimme,ei kannata kiinnittää aikaan huomiota,kun on Napsussa,mutta minen nyt ole kuin hetken,sillä pieni rentoushetki rankan duunin jälkeen tekee napsakkaa.Anna palaa vaan,hurjatta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 01:10

no et ainakaan yhden asian (ajatuksen) kanssa nyhrännyt niitä kahta tuntia, kerkesi pienet harmaasi tehdä huimia kuperkeikkoja ...

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 22.07.2009 - 07:17

Napsutus on mukavaa. =)
Ei paremmasta väliä, kuten yllä jo mainittiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.07.2009 - 19:08

Koen tämän ihan järkeväksi. Kun vastailen kysymyksiin, ja tulee vielä yksityisiä viestejä, niin ihan kuinkeskustelisi ihmisten kanssa. Minä ainakin tykkään tästä.