Moi kaikki!

ärh miksi kukaan ei lähetä mulle viestejä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.07.2009 - 10:41

Kesällä on niin paljon kiireitä että ei ehdi niin paljon koneella olemaan, syksyllä sitten taas viestitellään. Hyvää kesän jatkoa sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.07.2009 - 10:08

olen luulut et olet jossain kaukana lomalla , kun et ole pitkään aikaan ollut täällä kanssamme, mutta vietä nyt oikein hauska loppuloma enenkuin koulut taas alkaa..:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.07.2009 - 10:10

Anteeksi koira ystävämme. En voi minä ainakaan kiireitä syyttää siitä etten ole viestitellyt.
Mutta kun tämä kesä kutsuu tuonne ulos niin monesti ja kaikki muut ajatukset valtaa mielen, unohtuu noinkin tärkeät asiat helposti. Yritän parantaa tapani. Oikein hyvää kesänjatkoa sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 10:47

Kyllä koira koiran tuntee, mutku nuo "tädit" on melkein kaikki kissoja. Vielä on Sinullekin kesää jäljellä!
T: Ramsu-apina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 11:05

Jos kysyt jotain sellaista, mitä ei yleisessä vastauksessa oiken 'kehtaa' sanoa, niin silloin voit saada henkilökohtaisen viestin. Oletko muutan lähetellyt itse kiitoksia tai kommentteja muille napsulaisille ? Avaa keskustelu rohkeasti jonkun kanssa, jos olet samaa tai eri mieltä vastauksissasi, tai kaipaat jotain takernnusta asioihisi. Näin saat enemmän sisältöä tähän napsuiluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 11:57

Nimimerkin profiilista löytyi nainen 10v??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 13:01

moi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 13:50

No terve pitkästä aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 14:30

Moikka moi moi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 15:16

Moikka! ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 16:58

Moikka sullekkin. en ole kirjoitellut mutta lupaan joku kerta kirjoitella jonkinmoisen viestin.
minäkin luulin että olet jossain kesäreissussa kun ei ole sinua napsussa näkynyt. hyviä kesäloma päiviä sinulle vielä kun niitä on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 19:30

Kurrrnauskissss, kissamaiset terveiset kissa tädiltä =))
En muista milloin olisin viimeksi sinnuu nähny napsuttelemassa ??
Aurinkoisia lomapäiviä =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 21:26

Tuossa sitä selitystä tulikin.
Sinun täytyy haukahdella useammin, niin tiedämme, että olet vielä aktiivinen.
Heitä kyssärillä, niin johan tulee vastauksia.
Mukavaa loppukesää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 22:13

Heipä, hei sulle myös!! En ole kai sinua ennen edes tavannu täällä tai sitten olet pitänyt niin pientä ääntä, etten ole kuullut. Haukahtelehan vähän isommin, niin johan viestejä alkaa pullahdella :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 23:34

Olet vissiin ollut tällä foorumilla jollain toisella nimellä kun ei ole kuulunut tuolla nimimerkillä mitään. Jokin jutuissasi ei oikein täsmää...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.07.2009 - 19:13

chumballe, että kyllä koira on ollut täällä jo pitkään.
Ja moi koira, viesteillään taas kun ehditään. Eihän siitä niin pitkälti ole, kun viimeksi viesteiltiin.