Mitäs meinaatte tänään tehdä?

Miun pitää mennä pankkiin pyytämään uusi pankkikortti,entinen halkesi.

Avainsanat: puuhailu tekeminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.07.2009 - 09:29

lastenlapset mummilassa nyt muutaman päivän ja heidän kanssaan mennään shoppaileen, nyt kun on noin supponen ilmakin ja iltapäivällä kotiin , illallla tulee ruotsissta yökyläläisiä , jotta kestitsemistä riitää....

Kysyjän kommentti

On hyvä että tekemistä piisaa,ei tule aika pitkäksi,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.07.2009 - 09:16

Eilen illalla tulin tyttäreni kanssa maalta tänne kaupunkiin ja tänään pitäisi lähteä toisen tyttären kanssa Mikkeliin. Siellä olen sitten muutaman päivän, ja palaan heidän kanssaan takaisin maalle. Pieni rengasmatka siis. Mitään erityistä tekemistä tähän päivään ei mahdu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 09:49

Olen lähdössä viikoksi mökille Rokualle.
Pakkailu menossa ja aamukahvit:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 09:54

Huomenta kaikille ihanille napsulaisille. Olen jo maalannut lautoja kasvihuoneen raksalla, mutta täytyi lopettaa, kun alkoi tihmiä vettä taivaalta. Iltavuoroon töihin hoivakodille joten eipä tässä ihmeitä ehdi puuhastella. Ruoka pitää laittaa nyt ainaskin ja päivän lehtykäiset lueskella. Iloista päivää kaikille ja Hiskiltä miau, mau-terveisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 10:01

Hiukan tihkuttaa, mutta mustikkametsään pitää päästä. Joku "vei" kantarellini, joten kastiketta ei taida tulla... siispä satsaus mustikkapiirakkaan :).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 10:49

Öllöttelen ölövinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 12:19

sade päivä näkyy tulevan,sopiva päivä lueskella ja syödä välillä,illalla sitten saunomaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 13:02

tilasin hammaslääkärin, aion nähdä kaverin ja pitäis purkaa matkalaukut

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 14:31

ruokaa pitäisi tehdä, kesäkeittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 14:33

Vietin ihanan piiitkän aamun puolille päivää ja nyt pitäis ruveta ratkomaa yhtä kassia, jota ei tuu käytettyä. Aion sitte ommella sen osia yhtee toisee kassii, jonka aion tehä vanhasta toppatakista. Oon tehny tällä metodilla yhen kassin vanhoista varkuista ja hyvä tuli!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 14:34

Tekisi mieli olla tekemättä mitään, mutta kai sitä on ainakin tiskattava ja ruokittava elukoita. Tänään en tee mitään ylimääräistä, ei vaan huvita mikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 15:46

Ihan vaan normaaleja rutiineja päivä täynnä.
Ei mitään erityistä.
Piskon välissä koiran kanssa lenkkeilyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 17:01

siivosin ja pesin pyykkiä. sateinen päivä ollut ja olo on kostean nihkeä. kohta marjarahkapiirakan tekoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 17:21

Olin siellä Ilosaarirockin talkooporukassa koko päivän,
hyvä mieli ja raitista ilmaa.
Surullisia tarinoita tosin taas ihan liikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 08:45

En meinaa mitään vaan teen. Pyykkipäivä ja ruokaostokset ohjelmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.07.2009 - 19:17

Maanantaina oli vieraita, joten napsuttelu jäi.